fbpx

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/crm-sales-service-ua.svg
24 квітня 2024 рокуКиїв
Програма практичної конференції

Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service

Всі доповіді практичної конференції базуються на реальних кейсах провідних вітчизняних контакт-центрів, які зацікавлені у якісному розвитку сервісу та побудові прозорих продажів в Україні.
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/notepad.svg

Реєстрація учасників
Кава-брейк

08.30-09.30
Сесія 1

Вибір оптимальної стратегії обслуговування

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/watch.svg
Вступне слово організаторів конференції

Короткий путівник по майбутньому заходу

09.30-09.45

Наша конференція – це не тільки унікальна змога познайомитись з практичним досвідом кращих фахівців України, але й реальна можливість знайти відповіді на найбільш актуальні питання. Програма дуже насичена, тому ми стисло презентуємо особливості та запросимо всіх доєднатися до системи інтерактивного голосування. Разом ми зможемо сформувати та обговорити унікальну аналітику ринку.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/02/yarosh.jpg
Валентина Ярош, Get-Worker

Стан та перспективи ринку Sales&Service в цифрах

09:45-10:00

Валентина не тільки поділиться ключовими світовими трендами ринку обслуговування клієнтів, але й допоможе оцінити їх перспективи в Україні, а також продемонструє сприйняття відвідувачами за допомогою системи інтерактивного голосування.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/Yefymova.jpg
Ірина Єфимова, 4Service Ukraine

Аналіз ринку України: погляд зсередини

10.00-10.15
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/dzhevaha-1.jpg
Сергій Джевага, Zakupivli.Pro

Як prozorro продавати державі під час війни?

10:15-10:30

Відвідувачі оцінять, як трансформувалась система державних закупівель загалом та під час війни, в чому її переваги та недоліки, а також – як такий досвід можна використати в бізнесі. Окремий бонус – розуміння процесу запуску взаємовигідних продажів державі без витрат на пошук клієнтів.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/02/kalenyk.jpg
Микита Каленик, ЕпіцентрК

CRM: від локальної проблемки до омніканального шаленства

10:30-10:45

Доповідь дозволить не тільки разом відповісти на розповсюджене питання «Навіщо насправді CRM-система бізнесу?», але й в жартівливій формі розглянути різні етапи впровадження та сприйняття CRM на прикладі однієї з найбільших торгівельних мереж України.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/analytics.svg

Питання-відповіді

10:45-11:00

Учасники конференції можуть поставити питання спікерам на підставі прослуханих кейсів, взяти участь в інтерактивному голосуванні та обговорити отримані результати.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/hierarchical-structure.svg

Кава-брейк

11:00-11:30

Ми зацікавлені, щоб усі учасники конференції більше спілкувалися між собою та ставили питання запрошеним експертам. Впізнати експертів з продажів можна по зеленим стрічкам на беджах, сині – визначають експертів з сервісу, червоні допоможуть знайти фахівців з технологій.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/computer.png
Світлана Фатко, ЕпіцентрК

Майстер-клас: «Досвід використання аналітики – реальні кейси компанії ЕпіцентрК»

11:30-12:30

Майстер-клас допоможе детально розглянути реальний досвід використання аналітики, сегментування, персональні пропозиції та якісне управління клієнтською базою на прикладі чи не найбільшої торгівельної мережі та провідного гравця e-commerce України.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/valikus.jpg
Валентин Касюн, нагорода DZWINNER

Рейтинг кращих контакт-центрів України – особливості та перспективи

11:30-12:30

Запуск нагороди DZWINNER у 2014 році сприяв суттєвому підвищенню конкуренції та професійних навичок у галузі контакт-центрів. Ми прагнемо надати новий поштовх ринку України у напрямку сервісу, тому обговоримо перші кроки та особливості запуску нового прозорого рейтингу клієнтського обслуговування.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/ep.jpg
Модератор: Валентина Ярош, Get-Worker

Експертна панель: «Ефективні продажі під час війни: працюючі інструменти та напрямки розвитку»

11:30-12:30

Якісний дискусійний майданчик, який не тільки об’єднає досвід провідних експертів з компаній Київстар, Vodafone, Добробут, YASNO, Сімпатік Групп та Let’s call, але й дозволить долучитися до обміну думками всім відвідувачам.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/watch.svg

Обід

12:30-13:15
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/СХ-воркшоп.jpg
Модератор: Наталя Назарчук, Eva.ua

CX-воркшоп: «Як вимірювати прибуток від сервісу?»

13:15-14:15

CX-воркшоп – новий формат обміну досвідом професіоналів, який не тільки може допомогти розібратися у складних поняттях, а й опрацювати сервісні підходи провідних компаній та дієві інструменти, перевірені на практиці.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/02/oleshko-pro.jpg
Олександр Олешко, практикуючий психотерапевт

Майстер-клас: «Психологія продажів під час війни»

13:15-14:15

Професійний погляд на психологію продажів під час війни від кращого спікера минулої конференції. Це той випадок, коли складні речі доносяться цікаво і з гумором, а дієві інструменти роботи пояснюються на яскравих прикладах.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/dzwinner1.png
Модератор: Валентин Касюн, Нагорода DZWINNER

Воркшоп: «Нагорода DZWINNER, як новий поштовх розвитку команди»

13:15-14:15

Під час воркшопу учасники конференції зможуть зсередини подивитися на особливості та процес оцінки Нагороди DZWINNER, подивистися мотивацію компаній-номінантів, а також поставити себе на місце члена журі та розібрати конкурсні роботи.

Сесія 2

Методи підвищення рівня обслуговування

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/04/dergacheva.jpg
Ірина Дергачова, Медична лабораторія ДІЛА

Стандарти обслуговування – це не обмеження, а напрямок розвитку

14:25-14:40

Доповідь допоможе детально розібрати процес створення ефективних стандартів обслуговування, які дійсно сприяють розвитку, на прикладі компанії ДІЛА, що обслуговує понад 1 млн. пацієнтів на рік, 96% з яких зазначають, що задоволені сервісом.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/zabolotna.jpg
Ніна Заболотна, iDeals

Топ-5 інструментів ефективного обслуговування клієнтів у 130 країнах

14:40-14:55

Відвідувачі конференції зможуть зсередини оцінити внутрішні процеси роботи глобальної команди підтримки клієнтів, що забезпечує безперебійний сапорт 24/7 понад мільйона клієнтів у 130+ країнах світу.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/Варламова2.jpg
Ольга Варламова, Райффайзен Банк

Фактори якісних змін в обслуговуванні клієнтів в чаті

14:55-15:10

Під час виступу ми дізнаємось, які практичні інструменти та дієві підходи допомогли команді банку отримати приголомшливий результат у нагороді DZWINNER-2023 – 5 призових місць з 7 можливих у номінації «Консультант року (чати)».

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/kachnova.jpg
Христина Качнова, Ender Turing

Як емоції клієнта під час дзвінка впливають на бізнес-показники? Кейс ОТП Банку

15:10-15:25

Виступ дозволить оцінити можливості та реальну користь від аналізу розмов, віднайти нові шляхи покращення бізнес-показників за участі контакт-центру, отримати розуміння того, як насправді працюють платформи мовної аналітики на показових прикладах.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/analytics.svg

Питання-відповіді

15:25-15:45

Учасники конференції можуть ставити питання спікерам на підставі прослуханих кейсів та взяти участь в інтерактивному голосуванні на найбільш актуальні теми обслуговування клієнтів.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/hierarchical-structure.svg

Кава-брейк

15:45-16:15

Зона для вільного спілкування буде розділена за тематичними напрямками. Учасники конференції можуть обговорити кейси з обслуговування клієнтів в контакт-центрі з колегами та поспілкуватися з експертами в неформальній атмосфері.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/02/vorobiov.jpg
Костянтин Воробйов, Changebox

Майстер-клас: «AI в осблуговуванні клієнтів: від трендів до реальних кейсів»

16:15-17:15

Ми не тільки познайомимось зі світовими трендами застосування штучного інтелекту в автоматизації бізнес-процесів, але й оцінемо реальні кейси ефективного використання AI для оптимізації сервісних процесів та продажів, оцінки якості обслуговування тощо.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2019/08/marusich.jpg
Оксана Марусич, експерт з сервісу

Майстер-клас: «Свідомий сервіс – ключ до серця вашого клієнта»

16:15-17:15

Майстер-клас допоможе на живих практичних прикладах детально розібрати дієві підходи та лайфхаки до створення і розбудови унікального свідомого сервісу вашої компанії, який дозволить не тільки якісно виділитись на тлі конкурентів, але й побудувати довготривалі взаємовигідні стосунки з вашими клієнтами.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/target.png
Модератор: Крістіна Фоміна, Банк Кредит Дніпро

Круглий стіл: «Відверта розмова щодо результативних продажів»

16:15-17:15

Ми окремо обговоримо найбільш болючі теми від провідних експертів-практиків з трьох різних, але дуже залежних від якості сервісу галузей – банківська (Банк Кредит Дніпро), телекомунікаційна (Vodafone) та медична (Добробут).

Сесія 3

Побудова ефективної системи продажів

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/pavlov.jpg
Сергій Павлов, Опендатабот

Як знайти свого клієнта та який він має вигляд?

17:25-17:40

Доповідь допоможе знайти чіткі, але іноді неочікувані відповіді, спираючись на перевірену аналітику та реєстри, щодо існуючого стану бізнесу в Україні, безпекових питань, а також пошуку нових клієнтів та майбутнього розвитку українських компаній.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/04/pavlenko.jpg
Оксана Павленко, Сімпатік Груп

Як можна використовувати кращі практики у військовому рекрутингу

17:40-17:55

Разом ми на практиці оцінимо рекрутинг, як один з найбільш ефективних інструментів формування сучасного вмотивованого війська, який базується на кращих практиках взаємодії з клієнтами. Ми не розкриємо військової таємниці, але продемонструємо, як бізнесовий погляд дозволяє якісно змінити систему для закриття потреб мобілізації.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/Kachurenko.jpg
Катерина Качуренко, COMFY

Трансформація системи продажів під впливом сервісу

17:55-18:10

Доповідь допоможе познайомитись з актуальнии трендами в продажах: будуть зруйновані стереотипи, до яких всі звикли, та презентовані підходи як продавати тільки там, де треба. Разом ми дізнаємось як зробити так, аби бізнес почав все більше інвестувати в людей контакт-центру, оптимізацію та автоматизацію процесів саме завдяки «голосу клієнта&голосу оператора».

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/04/chornohor.jpg
Іван Чорногор, Uklon

Як взаємодія з партнером впливає на клієнтський досвід. Практика великого українського райдхейлінгу

18:10-18:25

Ми детально дізнаємось як з першого контакту процес взаємодії з партнерами-водіями допомагає будувати якісний сервіс, який драйвить повторні замовлення клієнтів та допомагає зміцнювати силу бренду, – на прикладі найбільшого українського райдхейлінгу Uklon.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/analytics.svg

Питання-відповіді

18:25-18:40

Учасники конференції можуть ставити питання спікерам на підставі прослуханих кейсів, взяти участь та обговорити результати інтерактивного голосування на найбільш актуальні теми.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/badge.svg

Нагородження кращих доповідачів конференції та підбиття підсумків

18:40-19:00
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/watch.svg

Фуршет. Вільне спілкування.

19:00-20:00

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.

Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогоднішній день.

Практична
спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Погляд з позиції бізнесу

В рамках конференції увагу аудиторії буде зміщено з операційної діяльності контакт-центру і сконцентровано на його ролі для бізнесу.




Авторитетні
спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови і розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

В ході конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й задати питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів України, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.