Наша конференція – це не тільки унікальна змога познайомитись з практичним досвідом кращих фахівців України, але й реальна можливість знайти відповіді на найбільш актуальні питання. Програма дуже насичена, тому ми стисло презентуємо особливості та запросимо всіх доєднатися до системи інтерактивного голосування. Разом ми зможемо сформувати та обговорити унікальну аналітику ринку.
Валентина не тільки поділиться ключовими світовими трендами ринку обслуговування клієнтів, але й допоможе оцінити їх перспективи в Україні, а також продемонструє сприйняття відвідувачами за допомогою системи інтерактивного голосування.
Відвідувачі оцінять, як трансформувалась система державних закупівель загалом та під час війни, в чому її переваги та недоліки, а також – як такий досвід можна використати в бізнесі. Окремий бонус – розуміння процесу запуску взаємовигідних продажів державі без витрат на пошук клієнтів.
Доповідь дозволить не тільки разом відповісти на розповсюджене питання «Навіщо насправді CRM-система бізнесу?», але й в жартівливій формі розглянути різні етапи впровадження та сприйняття CRM на прикладі однієї з найбільших торгівельних мереж України.
Майстер-клас допоможе детально розглянути реальний досвід використання аналітики, сегментування, персональні пропозиції та якісне управління клієнтською базою на прикладі чи не найбільшої торгівельної мережі та провідного гравця e-commerce України.
Запуск нагороди DZWINNER у 2014 році сприяв суттєвому підвищенню конкуренції та професійних навичок у галузі контакт-центрів. Ми прагнемо надати новий поштовх ринку України у напрямку сервісу, тому обговоримо перші кроки та особливості запуску нового прозорого рейтингу клієнтського обслуговування.
Якісний дискусійний майданчик, який не тільки об’єднає досвід провідних експертів з компаній Київстар, Vodafone, Добробут, YASNO, Сімпатік Групп та Let’s call, але й дозволить долучитися до обміну думками всім відвідувачам.
CX-воркшоп – новий формат обміну досвідом професіоналів, який не тільки може допомогти розібратися у складних поняттях, а й опрацювати сервісні підходи провідних компаній та дієві інструменти, перевірені на практиці.
Професійний погляд на психологію продажів під час війни від кращого спікера минулої конференції. Це той випадок, коли складні речі доносяться цікаво і з гумором, а дієві інструменти роботи пояснюються на яскравих прикладах.
Під час воркшопу учасники конференції зможуть зсередини подивитися на особливості та процес оцінки Нагороди DZWINNER, подивистися мотивацію компаній-номінантів, а також поставити себе на місце члена журі та розібрати конкурсні роботи.
Доповідь допоможе детально розібрати процес створення ефективних стандартів обслуговування, які дійсно сприяють розвитку, на прикладі компанії ДІЛА, що обслуговує понад 1 млн. пацієнтів на рік, 96% з яких зазначають, що задоволені сервісом.
Відвідувачі конференції зможуть зсередини оцінити внутрішні процеси роботи глобальної команди підтримки клієнтів, що забезпечує безперебійний сапорт 24/7 понад мільйона клієнтів у 130+ країнах світу.
Під час виступу ми дізнаємось, які практичні інструменти та дієві підходи допомогли команді банку отримати приголомшливий результат у нагороді DZWINNER-2023 – 5 призових місць з 7 можливих у номінації «Консультант року (чати)».
Виступ дозволить оцінити можливості та реальну користь від аналізу розмов, віднайти нові шляхи покращення бізнес-показників за участі контакт-центру, отримати розуміння того, як насправді працюють платформи мовної аналітики на показових прикладах.
Ми не тільки познайомимось зі світовими трендами застосування штучного інтелекту в автоматизації бізнес-процесів, але й оцінемо реальні кейси ефективного використання AI для оптимізації сервісних процесів та продажів, оцінки якості обслуговування тощо.
Майстер-клас допоможе на живих практичних прикладах детально розібрати дієві підходи та лайфхаки до створення і розбудови унікального свідомого сервісу вашої компанії, який дозволить не тільки якісно виділитись на тлі конкурентів, але й побудувати довготривалі взаємовигідні стосунки з вашими клієнтами.
Ми окремо обговоримо найбільш болючі теми від провідних експертів-практиків з трьох різних, але дуже залежних від якості сервісу галузей – банківська (Банк Кредит Дніпро), телекомунікаційна (Vodafone) та медична (Добробут).
Доповідь допоможе знайти чіткі, але іноді неочікувані відповіді, спираючись на перевірену аналітику та реєстри, щодо існуючого стану бізнесу в Україні, безпекових питань, а також пошуку нових клієнтів та майбутнього розвитку українських компаній.
Разом ми на практиці оцінимо рекрутинг, як один з найбільш ефективних інструментів формування сучасного вмотивованого війська, який базується на кращих практиках взаємодії з клієнтами. Ми не розкриємо військової таємниці, але продемонструємо, як бізнесовий погляд дозволяє якісно змінити систему для закриття потреб мобілізації.
Доповідь допоможе познайомитись з актуальнии трендами в продажах: будуть зруйновані стереотипи, до яких всі звикли, та презентовані підходи як продавати тільки там, де треба. Разом ми дізнаємось як зробити так, аби бізнес почав все більше інвестувати в людей контакт-центру, оптимізацію та автоматизацію процесів саме завдяки «голосу клієнта&голосу оператора».
Ми детально дізнаємось як з першого контакту процес взаємодії з партнерами-водіями допомагає будувати якісний сервіс, який драйвить повторні замовлення клієнтів та допомагає зміцнювати силу бренду, – на прикладі найбільшого українського райдхейлінгу Uklon.