fbpx

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/crm-sales-service-ua.svg
24 квітня 2024 рокуКиїв
Форма реєстрації

Для професіоналів в сфері контакт-центрів


“”
1
Previous
Next

Організація процесу

Ми зацікавлені в тому, щоб підготовка і участь були для вас максимально зрозумілими і зручними.

Реєстрація

У формі згруповані всі ключові питання, які необхідні для підготовки документів і організації вашої участі. Якщо виникли питання, ми постараємося оперативно на них відповісти будь-яким зручним для вас способом.


Підготовка документів

Наявність договору для нас не є принциповою, але при необхідності ми готові надати типовий договір на узгодження або використовувати ваш шаблон у підготовці. Ми гнучкі.


Оплата

Одразу після оплати рахунку ми інформуємо вас щодо внесення в список учасників і погоджуємо варіанти подальшого оформлення звітних документів.


Нагадування

Якщо ви підписані на нас у Facebook, то завжди будете в курсі процесу підготовки, але ми в будь-якому випадку перед конференцією надішлемо вам актуальну програму та докладний опис оргпитань у день заходу.


День конференції

Лист-нагадування буде включати корисну інформацію по всім заходам конференції. Щодо всіх активностей буде інформувати КонфБот, а також попереджати модератори сесій. За потребою будь-які питання ви можете задати представникам оргкомітету.


Оформлення документів

90% звітних документів ми закриваємо в день конференції, але можемо працювати по будь-якому зручному для вас сценарію.


Суперечливі питання

Всі наші заходи ми проводимо для розвитку ринку, тому намагаємося по максимуму враховувати потреби наших учасників під час вирішення суперечливих моментів.

Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогоднішній день.

Практична спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Погляд з позиції бизнесу

Під час конференції увагу аудиторії буде зміщено з операційної діяльності контакт-центру і сконцентровано на його ролі для бізнесу.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови і розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

В  ході конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й задати питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів України, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.



 Обмін досвідом професіоналів у галузі контакт-центрів

Адреса

Конференц-хол «ДЕПО»,
вул. Антоновича, 52, м. Київ, Україна

Телефон

+38 044 585 49 31

Email

conference@cca.org.ua

Канал на YouTube