fbpx

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/crm-sales-service-ua.svg
22 травня 2025 рокуКиїв
12+ практичних доповідей за один день
Понад 30 реальних кейсів
8 майстер-класів від визнаних експертів
200 професіоналів в одному місці
Понад 3 годин живого спілкування

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України та поширювати використання кращих практик.
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/areon-s.png

Технологічний партнер

Ареон Консалтинг

Спеціалізується на побудові контакт-центрів, впровадженні CRM-систем та гнучких аналітичних систем для найвимогливіших клієнтів. Географія проектів охоплює 17 країн світу. На рахунку компанії Ареон Консалтинг понад 70 проектів в Україні з побудови сучасних омніканальних контакт-центрів.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/dzwinner-2.png

Тематичний партнер

Нагорода DZWINNER

Нагорода є вищим визнанням професійних навичок в Україні у галузі контактних центрів. Була організована у 2014 році та вручається від імені всього професійного співтовариства країни. Нагорода присуджується співробітникам, командам та компаніям на основі поданих заявок номінантів.


https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/letscall.png
Let’s call – партнер конференції “Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service”

Інформаційний партнер

LETS’CALL

Компанія з понад 10-річним досвідом у сфері контакт-центрів, що надає комплексні рішення для малого та середнього бізнесу. Ми спеціалізуємося на аутсорсингу кол-центрів, управлінському консалтингу, аудиті процесів, навчанні персоналу та створенні відділів “під ключ“.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/cca.png

Інформаційний партнер

ВАКЦ

Всеукраїнська Асоціація Контактних Центрів – це співтовариство професіоналів, що поєднує провідних фахівців вітчизняного ринку контакт-центрів. Організовує та проводить навчання, займається розробкою єдиних стандартів та процесів роботи контакт-центру тощо.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/call-centers-350x150.png

Тематичний партнер

Call-centers

Тематичний інформаційний портал, що був відкритий в 2015 році. На порталі детально розглядаються технологічні рішення для контакт-центрів, особливості впровадження, інтеграції та побудови омніканальності, а також представлені найбільш успішні кейси з різних напрямків.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/UniTalk-logo.png
UniTalk – партнер конференції

Партнер

UniTalk

Платформа для спілкування з клієнтами в одному вікні.
«All-in-one»: дзвінки, SMS, месенджери, e-mail, AI-інструменти.
Багатофункціональна платформа UniTalk це ефективне рішення для бізнесу, як в В2С, так і в В2В-сегменті.


Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогоднішній день.

Практична направленість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Погляд з позиції бізнесу

В рамках конференції увагу аудиторії буде зміщено з операційної діяльності контакт-центру і сконцентровано на його ролі для бізнесу.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови і розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

В ході конференції можна буде не тільки «вживу»поспілкуватися з колегами, а й задати питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів України, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.




Нагорода DZWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.