12+ практичних доповідей за один день
Понад 30 реальних кейсів
8 майстер-класів від визнаних експертів
200 професіоналів в одному місці
Понад 3 годин живого спілкування
Наші партнери
Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України та поширювати використання кращих практик.
Технологічний партнер
Ареон Консалтинг
Спеціалізується на побудові контакт-центрів, впровадженні CRM-систем та гнучких аналітичних систем для найвимогливіших клієнтів. Географія проектів охоплює 17 країн світу. На рахунку компанії Ареон Консалтинг понад 70 проектів в Україні з побудови сучасних омніканальних контакт-центрів.
Тематичний партнер
Нагорода DZWINNER
Нагорода є вищим визнанням професійних навичок в Україні у галузі контактних центрів. Була організована у 2014 році та вручається від імені всього професійного співтовариства країни. Нагорода присуджується співробітникам, командам та компаніям на основі поданих заявок номінантів.
Let’s call – партнер конференції “Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service”
Інформаційний партнер
LETS’CALL
Компанія з понад 10-річним досвідом у сфері контакт-центрів, що надає комплексні рішення для малого та середнього бізнесу. Ми спеціалізуємося на аутсорсингу кол-центрів, управлінському консалтингу, аудиті процесів, навчанні персоналу та створенні відділів “під ключ“.
Інформаційний партнер
ВАКЦ
Всеукраїнська Асоціація Контактних Центрів – це співтовариство професіоналів, що поєднує провідних фахівців вітчизняного ринку контакт-центрів. Організовує та проводить навчання, займається розробкою єдиних стандартів та процесів роботи контакт-центру тощо.
Тематичний партнер
Call-centers
Тематичний інформаційний портал, що був відкритий в 2015 році. На порталі детально розглядаються технологічні рішення для контакт-центрів, особливості впровадження, інтеграції та побудови омніканальності, а також представлені найбільш успішні кейси з різних напрямків.
UniTalk – партнер конференції
Партнер
UniTalk
Платформа для спілкування з клієнтами в одному вікні.
«All-in-one»: дзвінки, SMS, месенджери, e-mail, AI-інструменти.
Багатофункціональна платформа UniTalk це ефективне рішення для бізнесу, як в В2С, так і в В2В-сегменті.
Актуальна
тематика
Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогоднішній день.
Практична направленість
Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.
Погляд з позиції бізнесу
В рамках конференції увагу аудиторії буде зміщено з операційної діяльності контакт-центру і сконцентровано на його ролі для бізнесу.
Авторитетні спікери
Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови і розвитку кращих контакт-центрів України.
Обмін
досвідом
В ході конференції можна буде не тільки «вживу»поспілкуватися з колегами, а й задати питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.
Система голосування
Ми збираємо провідних професіоналів України, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.
Нагорода DZWINNER
Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.