Майстер-клас дозволить збагатити «скарбничку» практичних інструментів віддаленого навчання та отримати можливість поглянути на вже відомі ресурси з нестандартної позиції.
В рамках експертної панелі ми під новим кутом розглянемо впровадження передових технологій у сфері дистанційного обслуговування клієнтів на прикладі найбільш інноваційних проектів Республіки Казахстан.
Майстер-клас дозволить під іншим кутом поглянути на звичний для контакт-центрів термін «зворотний зв’язок». Досвідом і перевіреними інструментами у сфері поліпшення клієнтського досвіду, посилення залученості співробітників, зміцнення позиції на ринку поділиться один з кращих експертів з сервісу в Україні.
За допомогою доступних інструментів аналізу учасники навчаться правильно сегментувати клієнтів для диференціації комунікацій, процесів і продуктів, а також отримають розуміння як рекомендаційні системи можуть бути використані в бізнесі для підвищення рівня крос-продажів і поліпшення конверсії вихідних кампаній.
Ми розглянемо історію становлення державної структури, яка кинула виклик звичному «державному сервісу» і повернула державу «обличчям до людей».
Ви дізнаєтеся, що для цього було зроблено, що робиться сьогодні та що нас чекає в майбутньому…
Майстер-клас дозволить, використовуючи креативні інструменти Service Design, зібрати нестандартні ідеї щодо поліпшення внутрішніх процесів контакт-центру, а також знайти рішення для своїх прикладних задач.
Виступ дозволить на реальних прикладах розібрати та дізнатися про секрети реалізації ефективної системи внутрішніх комунікацій з персоналом, яка має максимальне охоплення і показала високий вплив на бізнес-ефективність контакт-центру.