30 років працює у сфері продажів та понад 16 років займається тренерською діяльністю, спеціалізуючись на підвищенні якості обслуговування клієнтів та створенні унікального стилю сервісу. Допомагає успішним командам будувати сервісне бачення та народжувати філософію сервісу. Досвід розробки та впровадження стандартів – 12 років.
Має безліч авторських тренінгів. Серед її клієнтів Київстар, Vodafone Україна, СOMFY, Техно Їжак, Фора, BOSH, Samsung Electronics, Philip Morris, Meest China, Артеріум, Метінвест, ДТЕК, MasterZoo, ДП «Документ», DEC education, Ювелірний Дім ZARINA, Mary Kay, L’Oréal Україна, Укрексімбанк, UKRSIBBANK та багато інших.
Оксана Марусич є дипломованим фахівцем з банківського та фінансового менеджменту. Коучінгу навчалася в Міжнародному Еріксоновському Університеті (Канада).
Свідомий сервіс – ключ до серця вашого клієнта
Орієнтація на клієнтський сервіс – запорука успішного розвитку майже будь-якої сучасної компанії… Але як не стати заручником загальних трендів і підходів в таких умовах? Як вигідно виділитись на конкурентному тлі і знайти заповітний ключ до серця клієнта?
Під час майстер-класу ми розберемо дієві інструменти та опрацюємо наступні питання:
На живих практичних прикладах детально розібрати дієві підходи та лайфхаки до створення і розбудови унікального свідомого сервісу вашої компанії, який допоможе не тільки якісно виділитись на тлі конкурентів, але й побудувати довготривалі взаємовигідні стосунки з вашими клієнтами.