fbpx

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/crm-sales-service.svg
24 квітня 2024 рокуКиїв
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2019/08/marusich-320x320.jpg
Експерт з сервісу

Оксана Марусич

Оксана Марусич – одна з найбільш авторитетних експертів з сервісу та якісного обслуговування в Україні, сертифікований міжнародний бізнес-тренер та кваліфікований коуч (ICF).

30 років працює у сфері продажів та понад 16 років займається тренерською діяльністю, спеціалізуючись на підвищенні якості обслуговування клієнтів та створенні унікального стилю сервісу. Допомагає успішним командам будувати сервісне бачення та народжувати філософію сервісу. Досвід розробки та впровадження стандартів – 12 років.

Має безліч авторських тренінгів. Серед її клієнтів Київстар, Vodafone Україна, СOMFY, Техно Їжак, Фора, BOSH, Samsung Electronics, Philip Morris, Meest China, Артеріум, Метінвест, ДТЕК, MasterZoo, ДП «Документ», DEC education, Ювелірний Дім ZARINA, Mary Kay, L’Oréal Україна, Укрексімбанк, UKRSIBBANK та багато інших.

Оксана Марусич є дипломованим фахівцем з банківського та фінансового менеджменту. Коучінгу навчалася в Міжнародному Еріксоновському Університеті (Канада).


Досягення:

  • Веде курс «Управління сервісом» програми «МВА для рестораторів» в KMBS, модуль «Customer Experience» в МІБ MBA та запрошений спікер МІМ.
  • На її рахунку понад 2200 проведених тренінгів та понад 14 років досвіду проведення коуч-сесій.
  • Більшість клієнтів відзначають значне зростання показників після проведення тренінгу, 80% готові співпрацювати надалі та рекомендувати колегам і знайомим.
  • Тричі в різні роки визнавалась переможцем в номінаціях «Кращий доповідач» та «Кращий кейс» під час практичних конференцій «Контакт-центри: кращі практики».

Тема майстер-класу:

Свідомий сервіс – ключ до серця вашого клієнта


Тези виступу:

Орієнтація на клієнтський сервіс – запорука успішного розвитку майже будь-якої сучасної компанії… Але як не стати заручником загальних трендів і підходів в таких умовах? Як вигідно виділитись на конкурентному тлі і знайти заповітний ключ до серця клієнта?

Під час майстер-класу ми розберемо дієві інструменти та опрацюємо наступні питання:

  • Умови для створення зрозумілого сервісного бачення
  • Рамка кінцевого результату та її вплив на взаємодію з клієнтом
  • Лайфхаки сучасного навчального процесу
  • Як створюються індивідуальні кроки сервісу
  • Джерела натхнення та творчість у взаємодії команди з клієнтом.

Майстер-клас Оксани Марусич дозволить:

На живих практичних прикладах детально розібрати дієві підходи та лайфхаки до створення і розбудови унікального свідомого сервісу вашої компанії, який допоможе не тільки якісно виділитись на тлі конкурентів, але й побудувати довготривалі взаємовигідні стосунки з вашими клієнтами.

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.