Має 18 років досвіду роботи в напрямку обслуговування клієнтів та продажів. Свій шлях в галузі контакт-центрів почав з посади звичайного менеджера з залучення клієнтів, пізніше керував відділом телемаркетингу системного банку та очолював успішний аутсорсинговий контакт-центр.
З 2013 року почав активно ділитися досвідом та проводити тренінги з продажів, а з часом доєднався до провідної міжнародної консалтингової компанії у галузі навчання персоналу та розвитку контакт-центрів.
В 2014 році ініціював створення та очолив організаційний комітет Нагороди DZWINNER – «оскару» у галузі контактних центрів та найвищого визнання професійних навичок в Україні профільних фахівців.
Сьогодні серед клієнтів Валентина Касюна такі провідні компанії: Kyivstar, Vodafone, lifecell, OLX, Comfy, Нова Пошта, УкрСиббанк, Sense Bank, Райффайзен Банк, RIA.com, Lego, Global Bilgi та багато інших.
Нові виклики у комунікаціях: продажі, сервіс, штучний інтелект та війна
Близько 100 000 прослуханих розмов продавців і консультантів сотень різних компаній дають підстави стверджувати, що так як було з продажами і сервісом у наших компаніях – більше не буде. Все стане або відчутно краще, або відчутно гірше. Відверто поговоримо про продажі, сервіс, штучний інтелект та війну.