Має 18 років досвіду роботи в напрямку обслуговування клієнтів та продажів. Свій шлях в галузі контакт-центрів почав з посади звичайного менеджера з залучення клієнтів, пізніше керував відділом телемаркетингу системного банку та очолював успішний аутсорсинговий контакт-центр.
З 2013 року почав активно ділитися досвідом та проводити тренінги з продажів, а з часом доєднався до провідної міжнародної консалтингової компанії у галузі навчання персоналу та розвитку контакт-центрів.
В 2014 році ініціював створення та очолив організаційний комітет Нагороди DZWINNER – «оскару» у галузі контактних центрів та найвищого визнання професійних навичок в Україні профільних фахівців.
Сьогодні серед клієнтів Валентина Касюна такі провідні компанії: Kyivstar, Vodafone, lifecell, OLX, Comfy, Нова Пошта, УкрСиббанк, Sense Bank, Райффайзен Банк, RIA.com, Lego, Global Bilgi та багато інших.
Презентація рейтингу кращих контактних центрів України
Першокласний сервіс створюється компаніями завдяки конкуренції за увагу клієнтів.
Але як визначити найкращих, який досвід використовувати для прикладу та яких підходів треба уникати? Щоб знайти відповіді на ці та багато інших питань ми і презентуємо рейтинг кращих контактних центрів України.
Цей рейтинг сформований за принципом «Таємний покупець» і базується на трьох засадах:
Ми переконані, що саме обмін досвідом та врахування кращих практик обслуговування клієнтів допоможе зробити українські компанії ефективнішими, а клієнтський досвід – яскравішим!
Не тільки познайомитись з особливостями нового рейтингу якості обслуговування та на живих записах розмов оцінити реальний рівень та можливі напрямки розвитку.
Запуск нагороди DZWINNER у 2014 році сприяв суттєвому підвищенню конкуренції та професійних навичок у галузі контакт-центрів. Ми прагнемо надати новий поштовх ринку України у напрямку сервісу загалом, тому обговоримо перші кроки та особливості запуску такого інструменту.