fbpx

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/crm-sales-service-ua.svg
24 квітня 2024 рокуКиїв
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/valikus-320x320.jpg
Нагорода DZWINNER

Валентин Касюн

Валентин Касюн – голова організаційного комітету Награди DZWINNER, один з найбільш авторитетних бізнес-тренерів України з розбудови дистанційних комунікацій.

Має 18 років досвіду роботи в напрямку обслуговування клієнтів та продажів. Свій шлях в галузі контакт-центрів почав з посади звичайного менеджера з залучення клієнтів, пізніше керував відділом телемаркетингу системного банку та очолював успішний аутсорсинговий контакт-центр.

З 2013 року почав активно ділитися досвідом та проводити тренінги з продажів, а з часом доєднався до провідної міжнародної консалтингової компанії у галузі навчання персоналу та розвитку контакт-центрів.

В 2014 році ініціював створення та очолив організаційний комітет Нагороди DZWINNER – «оскару» у галузі контактних центрів та найвищого визнання професійних навичок в Україні профільних фахівців.

Сьогодні серед клієнтів Валентина Касюна такі провідні компанії: Kyivstar, Vodafone, lifecell, OLX, Comfy, Нова Пошта, УкрСиббанк, Sense Bank, Райффайзен Банк, RIA.com, Lego, Global Bilgi та багато інших.


Досягнення:

  • Нагорода DZWINNER отримала національне визнання, як найбільш значуща подія України у напрямку розвитку та мотивації персоналу контакт-центрів.
  • Понад 150 реалізованих проєктів та навчальних програм у банках, телекомах, рітейлі, IT тощо.
  • 50 000+ проаналізованих діалогів співробітників з клієнтами та 1000+ розроблених сценаріїв розмов.

Тема:

Презентація рейтингу кращих контактних центрів України


Тези виступу:

Першокласний сервіс створюється компаніями завдяки конкуренції за увагу клієнтів.

Але як визначити найкращих, який досвід використовувати для прикладу та яких підходів треба уникати? Щоб знайти відповіді на ці та багато інших питань ми і презентуємо рейтинг кращих контактних центрів України.

Цей рейтинг сформований за принципом «Таємний покупець» і базується на трьох засадах:

  • Однакові кейси. У кожній з компаній з рейтингу таємний покупець діяв за однією легендою, аби мати змогу перевірити, як різні компанії працюють з однаковими запитами та ситуаціями.
  • Прозорість. Кожна з компаній може отримати доступ до експертних матеріалів оцінки та коментарів журі по своїй компанії, аби самостійно зробити висновки щодо якості обслуговування клієнтів.
  • Експертиза. Журі рейтингу – висококваліфіковані експерти із відповідним досвідом роботи, тому їх оцінки і рекомендації можуть дійсно допомогти покращити клієнтський сервіс.

Ми переконані, що саме обмін досвідом та врахування кращих практик обслуговування клієнтів допоможе зробити українські компанії ефективнішими, а клієнтський досвід – яскравішим!


Виступ Валентина Касюна дозволить:

Не тільки познайомитись з особливостями нового рейтингу якості обслуговування та на живих записах розмов оцінити реальний рівень та можливі напрямки розвитку.

Запуск нагороди DZWINNER у 2014 році сприяв суттєвому підвищенню конкуренції та професійних навичок у галузі контакт-центрів. Ми прагнемо надати новий поштовх ринку України у напрямку сервісу загалом, тому обговоримо перші кроки та особливості запуску такого інструменту.

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.