fbpx

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/crm-sales-service-ua.svg
26 травня 2021 рокуКиїв
Програма практичної конференції

Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service

Всі доповіді практичної конференції засновані на реальних кейсах провідних вітчизняних контакт-центрів і компаній, які динамічно розвиваються.
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/notepad.svg

Реєстрація учасників
Кава-брейк

08.30-09.30
Сесія 1

Вибір оптимальної стратегії обслуговування

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/watch.svg
Вступне слово організаторів конференції

Короткий путівник по майбутньому заходу

09.30-09.45
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2019/08/pashkovsky.jpg
Сергій Пашковський, 4Service Group

Аналіз ринку Sales&Service: погляд зсередини

09:45-10:00
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2018/09/slobodyanyuk1.jpg
Тетяна Слободянюк, Global Bilgi

Нові тренди у сфері обслуговування і продажів

10.00-10.15

Як керівник одного з найбільших міжнародних аутсорсингових контакт-центрів, що знаходиться в авангарді всіх змін ринку, Тетяна освітить найактуальніші тренди галузі та поділиться найцікавішими напрацюваннями.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/andriashevich.jpg
Олександр Андріашевич, Avaya

Інновації, які визначають майбутнє обслуговування клієнтів

10:15-10:30
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/magluy.jpg
Сергій Маглюй, Ареон Консалтинг

Як створення спеціалізованої екосистеми допомагає розвитку технологій

10:30-10:45
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/analytics.svg

Питання-відповіді

10:45-11:00

Учасники конференції можуть поставити питання спікерам на підставі прослуханих кейсів і взяти участь в онлайн-голосуванні на найбільш актуальні теми обслуговування клієнтів у контакт-центрі.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/hierarchical-structure.svg

Кава-брейк

11:00-11:30

Ми зацікавлені, щоб усі учасники конференції більше спілкувалися між собою і ставили питання експертам. Впізнати експертів з телефонних продажів можна по зеленим стрічкам на беджах, з якості обслуговування – по синім, з технологій – по червоним.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/05/komarovskaya.jpg
Вероніка Комаровська, Альфа-Банк

Майстер-клас: «Складові ефективного навчання кращого контакт-центру України за версією DzWINNER»

11:30-12:30

Майстер-клас дозволить збагатити «скарбничку» практичних інструментів віддаленого навчання та отримати можливість поглянути на вже відомі ресурси з нестандартної позиції.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/04/shin.jpg
Сергій Шин, NEW BUSINESS TECHNOLOGY

Експертна панель на тему: «Найцікавіші проекти у сфері контакт-центрів Казахстану: погляд зсередини»

11:30-12:30

В рамках експертної панелі ми під новим кутом розглянемо впровадження передових технологій у сфері дистанційного обслуговування клієнтів на прикладі найбільш інноваційних проектів Республіки Казахстан.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/target.png

Круглий стіл для керівників: «Ефективні підходи у сфері Sales&Service: ділимося секретами»

11:30-12:30
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/watch.svg

Обід

12:30-13:15
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2019/10/marusich9.jpg
Оксана Марусич, експерт з сервісу

Майстер-клас на тему: «Як полюбити зворотний зв’язок»

13:15-14:15

Майстер-клас дозволить під іншим кутом поглянути на звичний для контакт-центрів термін «зворотний зв’язок». Досвідом і перевіреними інструментами у сфері поліпшення клієнтського досвіду, посилення залученості співробітників, зміцнення позиції на ринку поділиться один з кращих експертів з сервісу в Україні.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/philipenko.jpg
Ігор Філіпенко, RBC Group

Майстер-клас на тему: «Пошук можливостей нових продажів за існуючою клієнтською базою»

13:15-14:15

За допомогою доступних інструментів аналізу учасники навчаться правильно сегментувати клієнтів для диференціації комунікацій, процесів і продуктів, а також отримають розуміння як рекомендаційні системи можуть бути використані в бізнесі для підвищення рівня крос-продажів і поліпшення конверсії вихідних кампаній.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/oleshko.jpg
Олександр Олешко, психотерапевт-практик

Майстер-клас на тему «Психологія продажів»

13:15-14:15
Сесія 2

Методи підвищення рівня обслуговування

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/04/rolenkov.jpg
Олег Ролєнков, Добробут

Складові якісного медичного сервісу

14:25-14:40

Виступ дозволить на живих кейсах розібрати 4 ключових напрямки роботи для формування якісного медичного сервісу на прикладі найбільшої медичної мережі України.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/04/balabanovich.jpg
Галина Балабанович, СК «ПРОВіДНА»

Секрети збереження якості сервісу при значному зростанні клієнтської бази

14:40-14:55
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/05/biletska.jpg
Ірина Білецька, Банк Південний

Сервіс з національним колоритом

14:55-15:10
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/malisheva-1.jpg
Вікторія Малишева, ДП «Документ»

Сервіс у державному підприємстві – мрії збуваються

15:10-15:25

Ми розглянемо історію становлення державної структури, яка кинула виклик звичному «державному сервісу» і повернула державу «обличчям до людей».
Ви дізнаєтеся, що для цього було зроблено, що робиться сьогодні та що нас чекає в майбутньому…

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/analytics.svg

Питання-відповіді

15:25-15:45

Учасники конференції можуть ставити питання спікерам на підставі прослуханих кейсів і взяти участь в онлайн-голосуванні на найбільш актуальні теми обслуговування клієнтів в контакт-центрі.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/hierarchical-structure.svg

Кава-брейк

15:45-16:15

Зона для вільного спілкування буде розділена за тематичними напрямками. Учасники конференції можуть обговорити кейси з обслуговування клієнтів в контакт-центрі з колегами і поспілкуватися з експертами в неформальній атмосфері.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2018/08/customer-service.svg

Майстер-клас на тему: «Інструменти Service Design, як нове направлення розвитку контакт-центру»

16:15-17:15

Майстер-клас дозволить, використовуючи креативні інструменти Service Design, зібрати нестандартні ідеї щодо поліпшення внутрішніх процесів контакт-центру, а також знайти рішення для своїх прикладних задач.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/04/dergacheva.jpg
Ірина Дергачева, незалежний консультант

Експертна панель на тему: «Нові підходи до розвитку Soft Skills: ділимося секретами»

16:15-17:15
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/Павленко.jpg

Майстер-клас на тему: «Запуск ефективного голосового бота – розбір успіхів і невдач»

16:15-17:15
Сесія 3

Побудова ефективної системи продажів

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2018/09/kasiun2.jpg
Валентин Касюн, Нагорода DzWINNER

Як забезпечити професійне зростання і додаткову мотивацію своїх співробітників

17:25-17:40
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/05/gerasimchuk.jpg
Юлія Герасимчук, Vodafone

«5 фокусів в роботі з eNPS і tNPS» або як підлаштуватися під співробітників з вигодою для клієнтів

17:40-17:55

Виступ дозволить на реальних прикладах розібрати та дізнатися про секрети реалізації ефективної системи внутрішніх комунікацій з персоналом, яка має максимальне охоплення і показала високий вплив на бізнес-ефективність контакт-центру.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/bevzenko.jpg
Сергій Бевзенко, Upsale.me

Що потрібно знати при виході на нові ринки

17:55-18:10
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2018/08/nazarchuk2.jpg
Наталія Назарчук, Kasta

Трансформація сервису: із B2C в С2С

18:10-18:25

Виступ дозволить поглянути зсередини на процес трансформації найбільшого в Україні eCommerce-майданчика в категорії «одяг і взуття», а також вплив таких глобальних змін на якість сервісу і продажів.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/analytics.svg

Питання-відповіді

18:25-18:40

Учасники конференції можуть ставити питання спікерам на підставі прослуханих кейсів і взяти участь в онлайн-голосуванні на найбільш актуальні теми обслуговування клієнтів в контакт-центрі.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/badge.svg

Нагородження кращих доповідачів конференції та розіграш призів

18:40-19:00
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/watch.svg

Фуршет. Вільне спілкування.

19:00-20:00

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.

Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогоднішній день.

Практична
спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Погляд з позиції бізнесу

В рамках конференції увагу аудиторії буде зміщено з операційної діяльності контакт-центру і сконцентровано на його ролі для бізнесу.




Авторитетні
спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови і розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

В ході конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й задати питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів в Україні, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.