fbpx

Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service
24 квітня 2024 рокуКиїв
Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service - аналітика ринку
Майстер-клас по роботі з персоналом
Контакт-центры: лучшие практики | Sales&Service: обмен опытом на практикумах
Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service - вибір найкращих
Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service - корисні активності
Контакт-центры: лучшие практики | Sales&Service: представление команды

24 квітня 2024 року відбудеться практична конференція «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service», яка збере в одному місці понад 200 провідних фахівців ринку України у галузі сервісу та продажів.

Ми скільки завгодно можемо обговорювати допомогу західних партнерів, але тільки працююча ефективна економіка залишається запорукою нашої перемоги. Ми впевнені, що саме обмін досвідом провідних фахівців галузі і використання перевірених інструментів можуть забезпечити ефективний розвиток не тільки галузі контакт-центрів, але й економіки України в цілому!

Чому ми звертаємо увагу саме на 9 форматів обміну досвідом професіоналів? Саме тому, що кожен може знайти для себе найбільш цікавий і корисний формат, щоб якісно засвоїти і ефективно використати в роботі працюючі інструменти від провідних фахівців.

12+ практичних доповідей за один день

Звісно, що це звичний формат для багатьох конференцій. Так, ми намагаємось, щоб кожна доповідь базувалася на реальному кейсі і містила справжні переваги для слухачів. Але ще – це завжди пошук найбільш актуальної теми для ринку. На кожній конференції відвідувачі обирають кращих доповідачів і найкращі кейси, які отримують право на проведення окремого майстер-класу на наступних подіях.

Майстер-класи

Звісно, що за 15 хвилин звичайного виступу важко якісно розкрити тему, тож кращі спікери конференцій крім кришталевих кубків отримують 60 хвилин, щоб більш детально висвітлити тему. Тобто ми намагаємось обрати тільки найбільш якісний контент.

Круглий стіл для керівників

Додаткова можливість обговорити серед колег по ринку найбільш актуальні питання. Звісно ми завжди намагаємось видозмінювати формати, щоб більш активно залучати аудиторію і не перетворювати круглий стіл на «підкаст» чи «дискусійну панель», які можна подивитися в YouTube.

Хоча наш YouTube-канал подивитися варто)

CX-воркшоп

Досить новий формат обміну досвідом, який викликав найбільшу зацікавленість на минулій конференції і отримав додаткову нагороду – «Лідер думок». Формат об’єднує коментарі залучених експертів та інтерактивне голосування аудиторії події.

Експертна панель

Унікальна подія, яка дозволяє залучити досвід всіх учасників. На конференції 24 квітня ми організуємо шість окремих точок з провідними експертами-модераторами, які допоможуть розібрати проблеми і знайти нестандартні рішення для найбільш актуальних проблем у галузі продажів.

Практикуми на актуальні теми

Формат, який ми якісно використовуємо вже багато років. Він поєднує формат майстер-класів на кілька спікерів з живим професійним спілкуванням з аудиторією на найбільш актуальні теми.

Виступи переможців нагороди DzWINNER

Нагорода DzWINNER – це не тільки можливість довести свою професійність ринку у напрямку сервісу, продажів, навчання тощо, але й отримати додаткову мотивацію команди та професійні консультації від провідних експертів. Номінанти змагаються у 13 номінаціях, а професійне журі обирає переможців у кожній номінації, оцінюючи реальні записи розмов, відео виконаних завдань тощо.
Виступи переможців DzWINNER на конференції – це майже завжди новий поштовх до змін та нестандартний погляд на звичні проблеми у напрямку Sales&Service.

Понад 3 години живого спілкування

Програма конференції 24 квітня буде дуже насиченою, але ми додатково намагаємось зробити участь максимально виправданою та всіляко стимулюємо нові знайомства і вільне спілкування. Всі залучені майже 50 експертів будуть мати кольорові стрічки, які допоможуть визначити якісного фахівця з потрібною експертизою. Так визнані фахівці з продажів будуть мати стрічки зеленого кольору, червоні стрічки – технології та інновації, а сині визначать експертів з сервісу.

Інтерактивне голосування

На конференції будуть присутні понад 200 провідних фахівців у галузі продажів та сервісу, тож ми не можемо втратити таку можливість та не отримати унікальну аналітику ринку. Під час конференції «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service» буде задано понад 50 актуальних питань, результати відповідей на які дозволять отримати багато цікавих та корисних інсайтів.

Звісно це не всі формати, а лише обрані найбільш цікаві напрямки, які дозволять отримати максимальний результат для кожної компанії і економіки України в цілому вже 24 квітня 2024 року.

Умови участі у конференції


Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service - професійний конкурс
Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service - аналітика ринку
Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service - фінал нагороди DzWINNER
Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service - майстер-класи
Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service - експерти ринку
Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service - вибір найкращих

Чому варто відвідати практичну конференцію «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service» 24 квітня 2024 року?

Насправді ми не дуже хотіли раніше торкатися теми продажів під час війни, але наразі це необхідність… Треба підтримувати економіку та власні компанії, треба донатити на ЗСУ та допомагати волонтерам.

Ринок контакn-центрів має унікальну експертизу, яка може допомогти досягти швидких якісних результатів, а головне – наша спільнота готова ділитися реальним досвідом і допомагати один одному!

Вибір переваг – то дуже особиста справа, але ми б хотіли визначити кілька принципових для нас моментів:

Загальна стратегія vs. Працюючі інструменти

В нашій країні йде війна, тож ми вирішили відмовитись від обговорення «загального бачення» чи «стратегії», а сконцентруватися на реальних практичних інструментах, які допоможуть швидко досягти необхідних результатів. Дійсно, ми майже не запрошуємо власників бізнесу чи ТОП-менеджерів, а віддаємо перевагу тим, хто безпосередньо робить справу і глибоко занурений у процес. Коли в одному місці збираються понад 200 справжніх професіоналів ринку, орієнтованих на обмін досвідом, з’являються унікальні можливості.

Ми впевнені, що разом зможемо досягти набагато більшого, а досвід професіоналів дозволить мінімізувати ризики!

Лекційний виступ vs. Якісний обмін досвідом

Першу конференцію з цього напрямку ми провели у 2011 році і досить швидко зрозуміли, що найбільш якісний обмін досвідом досягається комбінуванням різних форматів. Наразі, 24 квітня учасників чекають 9 форматів обміну досвідом на будь-який смак. За один день можна оцінити 14 тематичних виступів та відвідати круглий стіл, СХ-воркшоп, експертну панель, майстер-класи від переможців нагороди DzWINNER та визнаних експертів ринку тощо.

Ми зацікавлені, щоб кожний професіонал зміг знайти свій найефективніший формат обміну досвідом і отримав максимальний результат від події!

Онлайн vs. Офлайн

Це дуже болюче питання, тому що наразі не всі бажаючі можуть фізично відвідати конференцію… Але головна мета нашої події – якісний обмін досвідом професіоналів, тому ми зацікавлені у живому спілкуванні і нових знайомствах. На жаль, ми поки не знайшли відповідний спосіб віддаленої роботи, що дозволяє отримати максимум від 9 задіяних нами форматів обміну досвідом.
Ми не можемо гарантувати великого ефекту від онлайн-формату… Ба більше, не бачимо можливості брати за нього хоч якісь гроші, тому радо ділимось тематичними виступами на нашому каналі YouTube.

Ми впевнені, що «повне занурення» може дозволити отримати максимальну користь і вивести на новий рівень продажі і сервіс вашої компанії!

45 провідних експертів-спікерів, 9 форматів обміну досвідом, понад 50 актуальних питань інтерактивного голосування, майже 12 годин «повного занурення», тільки «живі» кейси – все це практична конференція «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service», яка збере найкращих професіоналів галузі контакт-центрів та дистанційного обслуговування клієнтів вже 24 квітня 2024 року.

Не зволікайте! Долучайтеся!


Контакт-центры: лучшие практики - версия 2020
Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service - корисні активності
Контакт-центры: лучшие практики - развиваем новые направления
Контакт-центры: лучшие практики | Sales&Service: лучший тренер
Контакт-центры: лучшие практики - обмен опытом
Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service - фінал нагороди DzWINNER

Ситуація, що склалася на ринку істотно позначилася на організації процесів роботи  поняття «дистанційна робота» увійшло навіть до ужитку абсолютно не пристосованих для цього компаній. Звичайно ж, сфера контакт-центрів була готова до такого переходу значно краще за більшість представників інших галузей. Омніканальне обслуговування, віддалені оператори, Web-інтерфейс робочого місця, кращі практики, детальна аналітика тощо  все це звичні фрази практично для будь-якого контактного центру, що успішно працює на нашому ринку.

При цьому, така адаптованість висуває особливі вимоги до заходів з обміну досвідом професіоналів у сфері контакт-центрів. Уже 10 років в Україні найбільш значущою подією в цій сфері є практична конференція «Контакт-центри: кращі практики», яка щорічно збирає в одному місці 250-300 провідних фахівців галузі. За цей час формат конференції перетворився зі звичного для багатьох набору «лекційних» доповідей в прикладний набір практичних активностей. Всього за один день учасники заходу встигають прослухати 12 тематичних доповідей, заснованих на розборі реальних кейсів, відвідати 5-7 інтерактивних майстер-класів від визнаних експертів ринку, обговорити актуальні питання в рамках дискусійних панелей та круглих столів, а також отримують унікальну можливість живого спілкування з колегами-професіоналами. Все це допомагає не тільки уникнути типових помилок, але і використовувати тільки найкращі перевірені практики у своїй роботі.

Чи не стане винятком і майбутня конференція «Контакт-центри: кращі практики | Sales & Service», яка відбудеться 26 травня 2021 року.

Програма практичної конференції

Чому ми не переходимо в онлайн? Чи знаєте Ви, що коли людина навчається та освоює нові навички її мозок фізично змінюється? На такі зміни впливають не тільки отриманий контент, але й навколишнє середовище, звуки, запахи, додаткове спілкування і навіть переміщення в просторі…

Ми прагнемо, щоб Ви отримали максимум користі від участі в нашій конференції, тому хочемо занурити наших учасників у відповідну професійну атмосферу. Якісний контент, додаткове спілкування з колегами, нові емоції й знайомства  все це допоможе отримати унікальний досвід, який, на жаль, поки не зможе забезпечити жоден «онлайн».

Окрім того, перехід в онлайн значно ускладнюють особливості формату заходу, але ми забезпечимо виконання всіх вимог МОЗ України до подібних активностей. На жаль, у зв’язку з цим, ми будемо змушені істотно скоротити кількість відвідувачів. Попри ситуацію, практична конференція «Контакт-центри: кращі практики | Sales & Service» знову спробує здивувати учасників цікавими активностями та якісним контентом.

Фотозвіт про конференцію для професіоналів у вересні 2020 року

Ми зацікавлені в якісному обміні практичним досвідом для ефективного розвитку ринку, але з максимальним рівнем безпеки для здоров’я учасників!


avaya-ua.jpg

Чи цікаво Вам дізнатися більше про компанію, що володіє більш ніж 100-річним досвідом роботи в галузі корпоративних комунікацій, лідерство якої відзначено багатьма аналітичними компаніями – Gartner, Aragon, IDC, Frost & Sullivan та ін. Дізнатися про рішення для контакт-центрів, які щохвилини підтримують роботу 3,75 млн. операторів по всьому світу, забезпечують 14,5 млн. телефонних дзвінків і 2,6 млн. активних чат-сесій? Оцінити інновації компанії, яким довіряють 90% американського списку Fortune 100?

Одним з основних партнерів практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service» виступить компанія Avaya – глобальний постачальник рішень в області бізнес-комунікацій. Компанія багато років допомагає організаціям по всьому світу досягати успіху, надаючи інтелектуальні системи комунікацій для їх співробітників і клієнтів.

В основі лідерства Avaya в галузі – відкриті, багатофункціональні та інноваційні рішення для підвищення продуктивності і якості взаємодії та спільної роботи. Компанія не тільки розробляє передові технології, а й також володіє широкою екосистемою технологічних партнерів, визнаних лідерів ринку в різних областях, що дозволяє створювати кращі інфраструктурні рішення для обслуговування клієнтів. Зокрема це стосується сфери розпізнавання і синтезу голосу, планування та оптимізації робочого часу (WFM і WFO), а також рішень у сфері штучного інтелекту, що дозволяє вивести на новий рівень якість обслуговування і прогнозування потреб клієнтів.

В рамках конференції «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service» 26 травня 2021 року представники та партнери Avaya поділяться своїм баченням завдань і викликів галузі, шляхами їх вирішення, а також допоможуть поглянути зсередини на особливості реалізації найцікавіших проектів на прикладі впровадження контакт-центрів в Республіці Казахстан.

Детальніше про компанію Avaya – www.avaya.com


Контакт-центры: лучшие практики - версия 2020
Контакт-центры: лучшие практики - развиваем новые направления
Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service - корисні активності
Контакт-центры: лучшие практики | Sales&Service: награждение победителей
Контакт-центры: лучшие практики | Sales&Service: лучший тренер
Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service - майстер-класи

22 квітня 2021 року провідні фахівці у сфері дистанційного обслуговування клієнтів і продажів зможуть зібратися в одному місці для обміну досвідом в рамках найбільш значущого професійного заходу в Україні - практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики». Попередній рік, як і для всього ринку, був пов'язаний з новими викликами та великою кількістю обмежень...


event-crm-2018-12.jpg

Как выбрать среди многочисленных тренингов, воркшопов, мастер-классов, конференций, форумов, вебинаров и еще десятков различных форматов мероприятий тот вариант, который позволит получить максимальный отклик именно для Вас?

Есть простой ответ – никак😎 Очень редко можно найти оптимальный универсальный формат.

Уже более 5 лет мы стараемся комбинировать различные форматы активностей в рамках конференций ВАКЦ, чтобы все участники могли получить более целостную картину, а каждый отдельный посетитель нашел для себя что-то интересное и полезное.

Всего за один день в рамках конференции «Лучшие практики обслуживания клиентов» Вас ждет:

  • 16 тематических докладов на самые актуальные темы в сфере дистанционного обслуживания клиентов
  • разбор более 30 реальных практических кейсов из различных отраслей
  • 5 презентаций наиболее интересных наработок финалистов награды DzWINNER в номинации «Контакт-центр года»
  • 3 мастер-класса от признанных экспертов рынка
  • тематический круглый стол
  • знакомство с уникальной аналитикой, которую в режиме реального времени будут формировать профессионалы рынка
  • возможность задать вопросы экспертам в ходе специально отведенных сессий и с помощью чат-бота-помощника
  • множество живого общения с коллегами по рынку
  • церемония награждения лучших докладчиков конференции и победителей награды DzWINNER в номинациях «Контакт-центр года» и «Руководитель года»

Мы стараемся, чтобы все мероприятия ВАКЦ были действительно полезны и информативны для каждого участника, а полученные знания, практические инструменты и новые знакомства помогли избежать типовых ошибок и использовать только лучшие практики в работе!


Награда DzWINNER
Награда DzWINNER
Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service - фінал нагороди DzWINNER
Награда DzWINNER - презентация
Награда DzWINNER - результаты
Награда DzWINNER - победители

31.07.2019 DzWINNER0

Награда DzWINNER с 2014 года является неотъемлемой частью конференций ВАКЦ. Мы проводим мастер-классы финалистов и победителей в различных номинациях, разбираем лучшие кейсы и делимся практическими наработками. Предстоящая конференция «Лучшие практики обслуживания клиентов» традиционно приоткрывает «завесу» и позволяет изнутри взглянуть на соревновательный процесс будущих лидеров отрасли и посетить церемонию награждения Награды DzWINNER в корпоративных номинациях.


event3.jpg

Омниканальное обслуживание является актуальным современным трендом, о котором все говорят, но далеко не многие понимают, как именно должна быть организована омниканальность и чем она отличается от мультиканальности.

Обладая одной из лучших технических экспертиз в сфере построения омниканальных контакт-центров, компания Адвентус поделится своим практическим опытом в рамках практической конференции «Лучшие практики обслуживания клиентов». В рамках доклада «Омниканальное взаимодействие с клиентами в контакт-центре: демонстрация лучших практик» будут представлены диалоги клиента с оператором контакт-центра при обработке обращений как с помощью традиционной телефонии, так и по каналам chat, мобильное приложение, социальные сети, co-browsing. Участники конференции смогут на реальных примерах детально рассмотреть все фазы взаимодействия как на стороне клиента, так и на стороне оператора контакт-центра.

В качестве спикера выступит Северин Беляев – технологический эксперт в сфере контакт-центров и коммуникационной инфраструктуры. В 2017 году под его руководством был реализован масштабный проект внедрения омниканального контакт-центра Genesys у ведущего оператора мобильной связи Монголии – компании Mobicom. В результате проекта была произведена замена традиционного «голосового» центра обслуживания телефонных вызовов на современный омниканальный контакт-центр на базе SIP-протокола, запущена комплексная система Work Force Optimization и реализована высоконадежная архитектура на базе двух территориально разнесенных дата-центров.

Адвентус является системным интегратором, специализирующимся на построении и технической поддержке омниканальных контакт-центров. Основным вендором для поставляемых решений является Genesys, ведущий мировой производитель программных омниканальных контакт-центров. Клиентами Адвентус являются контакт-центры операторов связи, банков, страховых компаний, аутсорсинговые контакт-центры в Украине и странах постсоветского пространства.


Мастер-класс лучшего тренера Награды DzWINNER
Интерактивное голосование
Тестовая лаборатория
Мастер-классы
Розыгрыш призов
Лучший кейс

26 октября 2017 года Всеукраинская Ассоциация Контактных Центров проводит наиболее значимое мероприятие в Украине в сфере дистанционного обслуживания и контакт-центров – практическую конференцию «Лучшие практики обслуживания клиентов».

Конференция ВАКЦ в марте была наиболее масштабным мероприятием за все 7 лет активностей Ассоциации. Предстоящая конференция станет 14-ой и мы по-прежнему видим зоны развития и пытаемся сделать мероприятие все более информативным и практичным.

Отличительными особенностями конференции ВАКЦ в октябре станут:

  1. Насыщенная и актуальная программа

Все доклады конференции ВАКЦ будут основываться на реальном опыте ведущих отечественных и зарубежных компаний. Всего за один день участники смогут познакомиться с более чем 30 реальными кейсами, которые доказали свою эффективность на отечественном и европейском рынке.

К сожалению, программа все еще формируется. Мы очень тщательно подходим к подбору спикеров и делаем акцент именно на уникальном практическом контенте, который будет интересен нашей аудитории. Вы не увидите у нас докладов с других мероприятий, а многие спикеры не имеют значительного опыта публичных выступлений, но зато полученные практические инструменты вы сможете успешно применить в своем контакт-центре.

Конференция ВАКЦ: программа

  1. Еще больше мастер-классов от признанных экспертов

Впервые мастер-классы от победителей Награды DzWINNER в рамках конференции ВАКЦ мы провели чуть более года назад. Данная активность была высоко оценена участниками и отлично дополнила формат мероприятия. Программа конференции очень насыщенная и информативная, а мастер-классы позволяют более детально проработать прикладные вопросы и «собраться с мыслями» по ходу мероприятия.

В рамках конференции «Лучшие практики обслуживания клиентов» 26 октября впервые пройдут 7 мастер-классов, разбитых на два блока. В первой части участники смогут познакомиться с практическими наработками финалистов Награды DzWINNER в корпоративных номинациях. Это возможность не только оценить уровень участников Награды, но и получить полезные практические навыки. Напомним, что финалистов определяет профессиональное жюри, состоящее почти из 40 авторитетных экспертов, а уровень номинантов с каждым годом повышается.

Во второй части опытом будут делиться признанные эксперты рынка, практические наработки которых помогут участникам построить длительные взаимовыгодные взаимоотношения с клиентами.

  1. Церемония награждения победителей Награды DzWINNER

В рамках вечерних мероприятий практической конференции «Лучшие практики обслуживания клиентов» состоится финальная часть Награды DzWINNER для корпоративных номинаций и церемония награждения победителей. Мероприятие будет носить не только развлекательный характер, но и будет содержать много полезной практической информации. Характерной особенностью станет тот факт, что награждение будет производиться среди авторов мастер-классов, проведенных ранее, что позволит сформировать группу поддержки уже среди участников конференции.

Номинации Награды DzWINNER

  1. Интерактивное голосование

Данную активность уже нельзя считать новшеством конференции ВАКЦ, но от этого она не теряет актуальности. Все участники мероприятия получают возможность отвечать на прикладные тематические вопросы, а результаты голосования не только будут выводиться в режиме онлайн на экраны, но и будут прокомментированы нашими экспертами.

Конференция ВАКЦ соберет более 200 профессионалов рынка в одном месте, поэтому полученная аналитика будет достаточно уникальной и вполне репрезентативной, что позволит выявить ключевые тенденции отрасли.

  1. Использование альтернативных каналов обслуживания

По данным интерактивного голосования на предыдущих конференциях ВАКЦ более 90% всех участников предлагают своим клиентам 4 и более каналов обслуживания. Мы также стараемся не отставать и запускаем новые каналы обслуживания. В день конференции информационную поддержку участников будет осуществлять чат-бот, а в рамках одного из мастер-классов будут рассмотрены принципы построения и возможности эффективного использования чат-бота в бизнесе. Отличительной особенностью представления станет соответствие модели чат-бота омниканальной концепции работы контакт-центра. Это предполагает, что анализ его деятельности, администрирование и развитие производится в рамках единой системы контакт-центра.

Это далеко не полный перечень особенностей практической конференции «Лучшие практики обслуживания клиентов» и у нас есть еще 2 месяца, чтобы сделать мероприятие еще более интересным и информативным.

Фотоотчет по весенней конференции ВАКЦ
Условия участия

Надеемся на встречу на мероприятии!


areon-2017.jpg

Компания Ареон Консалтинг уже традиционно выступила партнером практической конференции «Контакт-центры: лучшие практики», которая пройдет 23 марта 2017 года в Киеве.

Свою первую конференцию ВАКЦ провела в начале 2011 года, а предстоящее мероприятие станет уже 13 конференцией Ассоциации. Ареон Консалтинг поддержал все прошедшие события ВАКЦ и планирует это делать и в будущем.

«За прошедшее время практическая конференция «Контакт-центры: лучшие практики» устойчиво закрепила за собой статус лучшей площадки в Украине по обмену опытом профессионалов в сфере контакт-центров. Знакомство с лучшими практиками в наиболее конкурентных отраслях, использование перспективных технологий и практических наработок – всё это позволяет нашему рынку контакт-центров развиваться эффективнее и становиться более конкурентным на международной арене. Для достижения этой цели мы также с готовностью делимся своей экспертизой и опытом работы в более чем 15 странах мира», – комментирует Сергей Маглюй, генеральный директор компании Ареон Консалтинг.

Отличительной особенностью конференции ВАКЦ является практическая направленность и ориентация на профессионалов рынка контакт-центров. Это выдвигает повышенные требования к программе мероприятия, но, в то же время, позволяет всем участникам говорить на «одном языке» и обсуждать наиболее актуальные темы для большинства контакт-центров на сегодняшний день.

Ареон Консалтинг специализируется на построении и развитии контакт-центров на базе решений Cisco, Avaya и платформы Asterisk (VICIdial). Является партнером авторитетных игроков на рынке решений для контакт-центров (Verint, Teleopti, ZOOM), предлагает гибкие аналитические системы на базе Oracle BI, QueueMetrics и т.п. Кроме этого, Ареон Консалтинг имеет лучшую экспертизу по внедрению Oracle Siebel CRM в Украине, занимается разработкой web и мобильных приложений.
Это позволяет покрыть практически любые потребности заказчиков, заинтересованных в качественном обслуживании своих клиентов.