fbpx

Обмін досвідом професіоналів у галузі контакт-центрів
24 квітня 2024 рокуКиїв

Ефективна аналітика: кращі практики використання

Перший майстер-клас з аналітики під час конференції «Контакт-центри: кращі практики» ми провели навесні 2016 року. Саме тоді виникла ідея доповнити стандартні 15 хвилинні тематичні доповіді годинними майстер-класами на найбільш актуальні теми. Кожного року теми майстер-класів змінювалися, виходячи з побажань відвідувачів, але саме аналітиці ми незмінно виділяли час протягом вже 12 конференцій.

Робота контакт-центру, на відміну від більшості галузей бізнесу, не тільки регламентується професійними стандартами ISO 18295 та COPC, але й підтримується чітко визначеними загальноприйнятими KPI. Ефективна аналітика – помічник будь-якого успішного керівника контакт-центру, тож використання кращих практик з цієї теми під час обміну досвідом професіоналів завжди буде у нагоді.

Практична конференція «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service» проводиться з 2011 року і вже давно вийшла за межі ринку контакт-центрів. Питання ефективної розбудови продажів та сервісу цікаві набагато ширшій аудиторії, а наші експерти дійсно мають неймовірний досвід у цих напрямках і готові щиро їм ділитися.

Зазвичай для проведення майстер-класу з аналітики ми запрошуємо провідних фахівців з крос галузевим досвідом роботи, щоб подія була корисною якомога більшій аудиторії… Але найбільшу реакцію відвідувачів конференції завжди викликають експерти-практики, які готові ділитися реальними напрацюваннями і цікавими кейсами.

Саме тому, 24 квітня відбудеться майстер-клас

«Досвід використання аналітики – реальні кейси компанії ЕпіцентрК»

Короткий опис:

  • 16 напрямків не завжди вкладаються в одну стратегію взаємовідносин з клієнтами
  • Як можна змінити негативну динаміку продажів, використовуючи аналітику та персональні пропозиції?
  • Як підняти CRM KPI на 10 пунктів за 1 рік?
  • 10 цікавих фактів щодо клієнтів Епіцентру

Спікер: Світлана Фатко, начальник відділу лояльності клієнтів, ЕпіцентрК

На протязі 60 хвилин ми детально розглянемо реальний досвід використання аналітики, сегментування, персональні пропозиції та якісне управління клієнтською базою на прикладі чи не найбільшої торгівельної мережі та гравця e-commerce України.


Оставьте комментарий

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів сьогодні.

Практична спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Погляд з позиції бизнесу

Під час конференції увагу аудиторії буде зміщено з операційної діяльності контакт-центру і сконцентровано на його ролі для бізнесу.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови і розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

Під час конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й задати питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів України, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.