fbpx

Обмін досвідом професіоналів у галузі контакт-центрів
24 квітня 2024 рокуКиїв

Відверта розмова щодо результативних продажів

effective-sales.jpg

Ефективні продажі під час війни – важка, але така необхідна тема, від якої може залежити підтримання життєдіяльності не тільки окремої компанії, а й економіки України в цілому…

24 квітня під час практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service» ми окремо обговоримо найбільш болючі теми від провідних експертів-практиків з трьох різних, але дуже залежних від якості сервісу галузей – банківська, телекомунікаційна та медична. Круглий стіл «Відверта розмова щодо результативних продажів» дозволить обговорити в довірливій атмосфері питання, які зазвичай не виносять на загал, але які суттєво впливають на результати кожної компанії. Звісно, ми не маємо всіх відповідей, але разом з найкращими представниками професійного співтовариства у відвертій розмові спробуємо знайти цікаві рішення і оцінити кращі практики.

Умовно подію ми розділимо на 3 частина, кожну з яких будуть презентувати і модерувати експерти з багаторічним досвідом:

  • Тема: «Нездійснені плани» продажів: як досягати потрібного результату в нових реаліях
    Крістіна Фоміна, керівник контакт-центру «Банк Кредит Дніпро»
  • Тема: Як довести клієнту різницю між турботою та продажами
    Ольга Школьная, операційний директор підрозділу, Добробут
  • Тема: Як досягти балансу між психологічною стабільністю продавців та результативністю
    Олена Чурсіна, керівник Львівського контактного центру Vodafone

Ми вважаємо, що контакт-центри мають стати тією рушійною силою, яка буде рухати економіку України вперед, а обмін досвідом професіоналів дозволить мінімізувати типові помилки і використовувати кращі практики в роботі! Саме тому ми залучили понад 40 провідних експертів-спікерів та організували 9 форматів всебічного обміну досвідом.

Програма конференції

Доєднуйтеся до професійного обговорення – нам цікава кожна думка і корисний досвід!


Оставьте комментарий

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів сьогодні.

Практична спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Погляд з позиції бизнесу

Під час конференції увагу аудиторії буде зміщено з операційної діяльності контакт-центру і сконцентровано на його ролі для бізнесу.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови і розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

Під час конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й задати питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів України, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.