fbpx

Обмін досвідом професіоналів у галузі контакт-центрів
24 квітня 2024 рокуКиїв

Як організувати ефективні продажі під час війни?

Вже 24 квітня 2024 року відбудеться практична конференція «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service», яка збере в одному місці 200 професіоналів з організації ефективних продажів та якісного сервісу.

Ми впевнені, що контакт-центри мають стати тією рушійною силою, яка буде рухати економіку України вперед, а обмін досвідом професіоналів дозволить мінімізувати типові помилки і використовувати кращі практики в роботі! Саме тому ми залучили понад 40 провідних експертів-практиків та організували 9 форматів всебічного обміну досвідом.

Одним з таких форматів буде інтерактивна експертна панель: «Ефективні продажі під час війни: працюючі інструменти та напрямки розвитку», під час якої ми разом зможемо відповісти на найбільш актуальні питання щодо організації продажів. У якості експертів при обговоренні кожної окремої теми залучаються провідні фахівці з величезним досвідом. Модератором всієї події вже традиційно виступить Валентина Ярош, CEO, Get-Worker.

Особливість формату полягає в тому, що ми акумулюємо найкращі думки всіх учасників, обговоримо практичні кейси по кожному питанню та будемо намагатись запустити якісну професійну дискусію, що допоможе знайти цікаві рішення та вже перевірені підходи.

Разом ми обговоримо наступні теми:

  • Як побудувати воронку продажів, щоб підвищувати конверсію?
    Експерт: Катерина Овсєєнко, керівник з клієнтського сервісу, YASNO
  • Як навчити операторів не боятися говорити і продавати? Скрипти чи вільна розмова
    Експерт: Оксана Павленко, керівник контакт-центру, Сімпатік Груп
  • Як поглиблювати вміння чути та відчувати клієнтів чи продавати ненав’язливо?
    Експерт: Ольга Неділько, директорка з операційної роботи, Let’s call
  • В чому особливість крос-продажів? Ключ до успіху
    Експерт: Тетяна Слободянюк, операційний директор, начальник відділу управління клієнтським досвідом, Добробут
  • Як долати скептицизм та негатив клієнтів під час війни?
    Експерт: Юлія Герасимчук, керівник контакт-центру, Vodafone
  • Як боротися з запереченнями клієнтів і чи варто боротися?
    Експерт: Ірина Коляда, начальник відділу оптимізації процесів обслуговування клієнтів, Київстар

Програма конференції «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service»

Доєднуйтеся до професійного обміну досвідом! Разом ми зможемо набагато більше!


Оставьте комментарий

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів сьогодні.

Практична спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Погляд з позиції бизнесу

Під час конференції увагу аудиторії буде зміщено з операційної діяльності контакт-центру і сконцентровано на його ролі для бізнесу.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови і розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

Під час конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й задати питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів України, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.