fbpx

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/crm-sales-service.svg
22 мая 2025 годаКиев
Программа практической конференции

Контакт-центры: лучшие практики | Sales&Service

Все доклады практической конференции основаны на реальных кейсах ведущих отечественных контакт-центров, заинтересованных в качественном развитии сервиса и построении прозрачных продаж в Украине.
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/notepad.svg

Реєстрація учасників
Кава-брейк

08.30-09.30
Сесія 1

Вибір оптимальної стратегії обслуговування

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/watch.svg
Вступне слово організаторів конференції

Короткий путівник по майбутньому заходу

09.30-09.45

Наша конференція — це не тільки унікальна змога познайомитись з практичним досвідом кращих фахівців України, але й реальна можливість знайти відповіді на найбільш актуальні питання. Програма дуже насичена, тому ми стисло презентуємо особливості та запросимо всіх доєднатися до системи інтерактивного голосування. Разом ми зможемо сформувати та обговорити унікальну аналітику ринку.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/yarosh.jpg
Валентина Ярош — Get Worker
Валентина Ярош, CEO, Get-Worker

Що таке людяний сервіс і як це відповідає світовим трендам

09:45-10:00

Валентина не тільки поділиться ключовими світовими трендами ринку обслуговування клієнтів, але й допоможе оцінити їх перспективи в Україні, а також продемонструє сприйняття відвідувачами за допомогою системи інтерактивного голосування.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/valikus.jpg
Валентин Касюн, продюсер, Нагорода DZWINNER

Нові виклики у комунікаціях: продажі, сервіс, штучний інтелект та війна

10:00-10:15

Близько 100 000 прослуханих розмов продавців і консультантів сотень різних компаній дають підстави стверджувати, що так як було з продажами і сервісом у наших компаніях – більше не буде. Все стане або відчутно краще, або відчутно гірше. Відверто поговоримо про продажі, сервіс, штучний інтелект та війну.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/05/totskaya.jpg
Наталя Тоцька, власниця консалтингової агенції TOTSKA CustomerVista Advising

Помилки при проведенні досліджень задоволеності клієнтів

10:15-10:30
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/05/skok.jpg
Оксана Скок, Експрес лінія

Військовий рекрутинг з людським обличчям

10:30-10:45

Чи є місце людяності у війську? Під час виступу ми з середини зможемо подивитися на процес рекрутинку та подальшої адаптації військовослужбовців на прикладі одного з найбільш інноваційних і досвідчених підрозділів ЗСУ.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/05/gerasimchuk.jpg
Юлія Герасимчук, керівник контакт-центру, Vodafone Україна

Людяність під загрозою. Як тримати своїх, щоб вони тримали лінію сервісу для клієнтів

10:45-11:00

Виступ дозволить побачити практичні кейси, які допомагають не тільки втримати сервіс у критичних умовах, але й будувати сильну команду, що здатна витримати навіть найбільші виклики часу.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/analytics.svg

Питання-відповіді

11:00-11:10

Учасники конференції можуть поставити питання спікерам на підставі прослуханих кейсів, взяти участь в інтерактивному голосуванні та обговорити отримані результати.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/hierarchical-structure.svg

Кава-брейк

11:10-11:35

Ми зацікавлені, щоб усі учасники конференції більше спілкувалися між собою та ставили питання запрошеним експертам. Впізнати експертів з продажів можна по зеленим стрічкам на беджах, сині — визначають експертів з сервісу, червоні допоможуть знайти фахівців з технологій.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/valikus.jpg
Валентин Касюн, Нагорода DZWINNER

Майстер-клас: «Чому молитви і прокляття читаються у голос? Або відверто про науку та магію в комунікаціях»

11:35-12:35
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/05/danylenko.jpg
Маша Даниленко, HRD, Техно Їжак

Майстер-клас. Складові сервісної культури: від подяки до створеного разом продукту

11:35-12:35
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/compass.png
Модератор: Валентина Ярош, Get-Worker

ServiceCompass: «Опрацювання реального кейсу компанії з формування людяності в продажах»

11:35-12:35
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/watch.svg

Обід

12:35-13:15
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/05/mytrofanova.jpg
Альона Митрофанова, директорка департаменту національного контакт-центру, Нова Пошта

Майстер-клас на тему: Чи можна надіслати людяність по пошті

13:15-14:15
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/computer.png
Лариса Зелінська, начальник департаменту клієнтського досвіду та сервісів, UNIQA

Майстер-клас на тему: Людяність в контакт-центрі: технологічний погляд

13:15-14:15

Під час майстер-класу ми детально розглянемо найцікавіші приклади оцінки якості обслуговування та людяності, підвищення ефективності контакт-центрів у сфері омніканальності, запуску мовної аналітики, ШІ тощо. Всі кейси будуть розглядатися на прикладі провідних компаній у своїх сегментах.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/dzwinner1.png
Модератор: Валентин Касюн, Нагорода DZWINNER

Майстер-клас: «ТОР-фішки у комунікаціях: кращі кейси DZWINNER-2024»

13:15-14:15

Хочете почути і побачити кращі кейси DZWINNER-2024? Тоді цей майстер-клас – для вас! Реальні кейси. Складні завдання. І думка та оцінки Журі. Цей МК – чи не єдина можливість почути, побачити і обговорити кейси учасників перегонів.

Сесія 2

Методи підвищення рівня обслуговування

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/05/dzhevaha.jpg
Сергій Джевага, директор з сервісу, Zakupivli.Pro

Штучний інтелект у тендерах: як АІ-помічники змінюють закупівлі

14:25-14:40
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/05/nazarevich.jpg
Олена Назаревич, керівниця Управління дистанційного сервісу фізичних осіб, Sense Bank

Людяність в каналах підтримки: ефект для агентів, клієнтів та бізнесу

14:40-14:55
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/bublyk.jpg
Олег Бублик, Джанні Груп
Олег Бублик, операційний директор, ресторанна мережа Gianni Group

Як запитання «ЧОМУ?» руйнує стандартний підхід до правил

14:55-15:10
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/dergacheva.jpg
Ірина Дергачова, Медична лабораторія ДІЛА
Ірина Дергачова, керівник департаменту дистанційного сервісу, Медична лабораторія ДІЛА

Коли скарга приводить до системних змін

15:10-15:25
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/analytics.svg

Питання-відповіді

15:25-15:40

Учасники конференції можуть ставити питання спікерам на підставі прослуханих кейсів та взяти участь в інтерактивному голосуванні на найбільш актуальні теми обслуговування клієнтів.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/hierarchical-structure.svg

Кава-брейк

15:40-16:10

Зона для вільного спілкування буде розділена за тематичними напрямками. Учасники конференції можуть обговорити кейси з обслуговування клієнтів в контакт-центрі з колегами та поспілкуватися з експертами в неформальній атмосфері.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/05/marusich-2025.jpg
Оксана Марусич, експерт з сервісу

Майстер-клас: Як розвиток людяності призводить до рівноваги та поваги у відносинах з клієнтом

16:10-17:10

Майстер-клас дозволить на живих практичних прикладах детально розібрати дієві підходи та лайфхаки до створення і розбудови унікального людяного сервісу вашої компанії, який допоможе не тільки якісно виділитись на тлі конкурентів, але й побудувати довготривалі взаємовигідні стосунки з вашими клієнтами.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/target.png
Модератор: Крістіна Фоміна, керівник контакт-центру, Банк Кредит Дніпро

Дискусійна панель: «Продажі майбутнього: технології, довіра, людяність»

16:10-17:10

Ми окремо обговоримо найбільш болючі теми від провідних експертів-практиків з трьох різних, але дуже залежних від якості сервісу галузей – банківська (Банк Кредит Дніпро), аутсорсинг (Let’s Call) та рітейл (Kasta).

Сесія 3

Побудова ефективної системи продажів

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/02/oleshko-pro.jpg
Олександр Олешко, практикуючий психотерапевт

Розвиток комунікативних навичок: погляд психолога

17:25-17:40
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/degtiar.jpg
В’ячеслав Дегтяр, MasterZoo
В’ячеслав Дегтяр, регіональний директор роздрібних продажів, MasterZoo

Спочатку любов – потім продажі : коли цінності конвертуються в результат

17:40-17:55
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2018/09/slobodyanyuk1.jpg
Тетяна Слободянюк, операційний директор медичного центру, Добробут

Людяність vs. Комерція – «медичний погляд»

17:55-18:10

Ми детально розглянемо складне питання, яке виникає майже у кожного відвідувача медичного закладу: де закінчується професійне ставлення та людяність лікаря і починається комерційна складова установи. Разом знайдемо відповіді, чи завжди лікар повинен бути людяним та за рахунок чого досягається людяність в мережі, а також підтвердимо ці результати реальними цифрами.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/05/rybak.jpg
Данило Рибак, керівник центру дистанційного продажу, Vodafone Україна

Цифрова харизма: алгоритм знає, що сказати

18:10-18:25

Виступ дозволить під іншим кутом подивитися на процес впровадження ШІ у великій системній компанії. Разом ми детально розберемо складнощі і нові можливості, які виникали на шляху реалізації проєкта з різних боків, а також оцінимо цікаву трансформацію сприйняття ШІ персоналом.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/analytics.svg

Питання-відповіді

18:25-18:40

Учасники конференції можуть ставити питання спікерам на підставі прослуханих кейсів, взяти участь та обговорити результати інтерактивного голосування на найбільш актуальні теми.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/badge.svg

Нагородження кращих доповідачів конференції та підбиття підсумків

18:40-19:00
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/watch.svg

Фуршет. Вільне спілкування.

19:00-20:00

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.

Актуальная
тематика

Подготовкой нашей конференции занимаются непосредственно представители отрасли контакт-центров, поэтому мероприятие затронет темы, наиболее актуальные для большинства контактных центров на сегодняшний день.

Практическая направленность

Все доклады конференции носят сугубо практический характер и основываются на реальном опыте работы контакт-центров ведущих отечественных компаний.



Взгляд с позиции бизнеса

В рамках конференции внимание аудитории будет смещено с операционной деятельности контакт-центра и сконцентрировано на его роли для бизнеса.




Авторитетные спикеры

Среди докладчиков собственники бизнеса, менеджеры высшего звена, эксперты, имеющие многолетний опыт построения и развития лучших контакт-центров Украины.




Обмен
опытом

В ходе конференции можно будет не только «вживую» пообщаться с коллегами, но и задать интересующие вопросы экспертам, и получить квалифицированные практические советы.




Система голосования

Мы собираем ведущих профессионалов в Украине, поэтому интерактивное голосование позволит получить уникальную аналитику и определить тенденции рынка.




Награда DZWINNER

Мастер-классы победителей профессионального конкурса – это возможность не только оценить уровень участников, но и получить полезные практические навыки.