fbpx

Обмін досвідом професіоналів у галузі контакт-центрів
22 травня 2025 рокуКиїв

Поради з розвитку людяності від Оксани Марусич

mk-marusich.jpg

З 2016 року ми вирішили розширити формат конференції «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service» і додали годинні майстер-класи, що суттєво перевищувало час стандартних виступів спікерів наших подій. Щоб виправдати такі зміни і зберегти зацікавленість для слухачів, перші майстер-класи на найбільш актуальні теми було запропоновано провести кращим спікерам попередніх конференцій. Так вперше з майстер-класом у нас виступила одна з найкращих експертів з сервісу нашої країни – Оксана Марусич, яка на той час вже тричі визнавалась переможцем в номінаціях «Кращий доповідач» та «Кращий кейс».

За 10 років вже 22 травня 2025 року Оксана Марусич поділиться досвідом знову – на живих практичних прикладах ми детально розберемо дієві підходи та лайфхаки створення і розбудови унікального людяного сервісу компанії, що допоможе не тільки якісно виділитись на тлі конкурентів, але й побудувати довготривалі взаємовигідні стосунки з вашими клієнтами. Під час практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service» Оксана проведе майстер-клас «Як розвиток людяності призводить до рівноваги та поваги у відносинах з клієнтом».

Разом ми опрацюємо наступні питання:

  • Які потреби сьогодні у ваших працівників?
  • Що ви робите з тривожністю?
  • Трансформація свідомості та нові моделі реагування у клієнтському досвіді
  • Лайфхаки гармонізації
  • Як чітке бачення впливає на модель спілкування з клієнтом та співробітником
  • Ключові маркери підтримки у складних ситуаціях

Кожний виступ Оксани Марусич викликає неабияку зацікавленість з боку відвідувачів конференції і супроводжується надзвичайною позитивною енергією та безліччю практичних рекомендацій.

Ми впевнені, що не стане винятком і майстер-клас 22 травня 2025 року, тож запрошуємо відвідати цю неймовірну подію під час практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service».

Докладніше щодо експертизи спікерки та теми виступу – Оксана Марусич, експерт з сервісу


Оставьте комментарий

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів сьогодні.

Практична спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Погляд з позиції бизнесу

Під час конференції увагу аудиторії буде зміщено з операційної діяльності контакт-центру і сконцентровано на його ролі для бізнесу.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови і розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

Під час конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й задати питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів України, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.