fbpx

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/crm-sales-service-ua.svg
24 апреля 2024 годаКиев
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/04/pavlenko-320x320.jpg
Сімпатік Груп

Оксана Павленко

Оксана Павленко — керівник контакт-центру холдингу «Сімпатік Груп» — однієї з провідних компаній на українському ринку у сфері дистанційної торгівлі, на рахунку якої понад 15 мільйонів реалізованих товарів за 15 років роботи.

Як і багато керівників контактних центрів, розпочала свій шлях з позиції оператора — у 2006 році прийшла до кредитної компанії «ПростоФінанс». Менш ніж за рік пройшла всі кваліфікаційні щаблі спеціаліста і вже у 2008 році була запрошена на посаду керівника відділу обслуговування клієнтів «Плюс Банк».

2009 р. – не найвдаліший рік для світової економіки став поштовхом для активізації колекторського бізнесу в Україні, а Оксана отримала перший досвід створення «нуля» контакт-центру для обслуговування клієнтів кредитних спілок.

У 2010 році як незалежний експерт прийшла в компанію дистанційної торгівлі за каталогами «Імідж Мейл», де провела реорганізацію існуючого контакт-центру і допомогла вдвічі підвищити показники доступності та ефективності.

У 2016 році очолила внутрішній контактний центр холдингу «Сімпатік Груп», який наразі налічує майже 400 співробітників, розподілених на трьох майданчиках.


Досягнення:

  • Реалізація проекту об’єднання трьох різнопланових контакт-центрів у єдиний стандартизований із збільшенням продуктивності на 7% та без підвищення плинності персоналу.
  • Створення з «нуля» двох контактних центрів, а також оптимізація процесів існуючого контакт-центру зі збільшенням продуктивності в 2 рази.
  • Перемога у номінації «Кращий кейс» з виступом щодо мовної аналитики у практичній конференції «Контакт-центри: кращі практики» в 2021 році.
  • Збереження команди на початку повномасштабного вторгнення та переорієнтація на підтримку волонтерських проєктів, а надалі перетворення контакт-центру на потужного гравця на ринку аутсорсингу.

Тема:

Як можна використовувати кращі практики у військовому рекрутингу


Тези доповіді:

  • Новий підхід у формуванні сучасного війська — передумови переходу до рекрутингу
  • Цивільний та військовий рекрутинг: спільне та відмінне
  • Етапи «продажу» вакансії: як це насправді відбувається
  • Які складнощі виникають на шляху рекрутингу?
  • Використання кращих практик — впровадження бізнесових рішень у війську
  • Результати рекрутингу: хто стоїть за нашою ПЕРЕМОГОЮ

Співдоповідач: Оксана Скок, керівник зовнішніх проектів, Сімпатік Груп


Виступ дозволить:

Оцінити на практиці рекрутинг, як один з найбільш ефективних інструментів формування сучасного вмотивованого війська, який базується на кращих практиках взаємодії з клієнтами. Ми не розкриємо військової таємниці, але продемонструємо, як бізнесовий погляд дозволяє якісно змінити систему для закриття потреб мобілізації.

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.