Як і багато керівників контактних центрів, розпочала свій шлях з позиції оператора — у 2006 році прийшла до кредитної компанії «ПростоФінанс». Менш ніж за рік пройшла всі кваліфікаційні щаблі спеціаліста і вже у 2008 році була запрошена на посаду керівника відділу обслуговування клієнтів «Плюс Банк».
2009 р. – не найвдаліший рік для світової економіки став поштовхом для активізації колекторського бізнесу в Україні, а Оксана отримала перший досвід створення «нуля» контакт-центру для обслуговування клієнтів кредитних спілок.
У 2010 році як незалежний експерт прийшла в компанію дистанційної торгівлі за каталогами «Імідж Мейл», де провела реорганізацію існуючого контакт-центру і допомогла вдвічі підвищити показники доступності та ефективності.
У 2016 році очолила внутрішній контактний центр холдингу «Сімпатік Груп», який наразі налічує майже 400 співробітників, розподілених на трьох майданчиках.
Як можна використовувати кращі практики у військовому рекрутингу
Співдоповідач: Оксана Скок, керівник зовнішніх проектів, Сімпатік Груп
Оцінити на практиці рекрутинг, як один з найбільш ефективних інструментів формування сучасного вмотивованого війська, який базується на кращих практиках взаємодії з клієнтами. Ми не розкриємо військової таємниці, але продемонструємо, як бізнесовий погляд дозволяє якісно змінити систему для закриття потреб мобілізації.