fbpx

Обмін досвідом професіоналів у галузі контакт-центрів
22 травня 2025 рокуКиїв

Продажі майбутнього: технології, довіра, людяність

dp-sales-2025.jpg

Круглий стіл «Продажі майбутнього: технології, довіра, людяність» відбудеться вже 22 травня 2025 року під час практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service».
Круглий стіл буде складатися з 3 тематичних блоків, які будуть модерувати справжні фахівці своєї справи:

1. Технології в продажах: можливості та виклики

  • Автоматизація продажів: як CRM, чат-боти, AI допомагають продавцям.
  • Чи можуть роботи продавати краще за людей?
  • Персоналізація через Big Data.
  • Чи залишиться місце для «живого» спілкування в епоху діджиталу?
  • Як технології змінюють поведінку покупців?

Модератор: Крістіна Фоміна, керівник контакт-центру, Банк Кредит Дніпро

2. Довіра як валюта майбутнього

  • Чому клієнти дедалі більше цінують чесність і прозорість?
  • Як змінюється роль довіри в епоху цифровізації?
  • Чи залишиться місце для «сарафанного радіо» у цифрову епоху?

Модератор: Ольга Неділько, Co-Founder, Let’s Call

3. Людяність у продажах: як не загубити емоційний зв’язок

  • Емоційний інтелект у продажах: чи можна навчити продавця «відчувати» клієнта?
  • Чому «продаж через тиск» відходить у минуле, і що працює зараз?
  • Як побудувати культуру людяності у відділі продажів?

Модератор: Ірина Круц, керівник контакт-центра, Kasta

Формат круглого столу «Продажі майбутнього: технології, довіра, людяність» передбачає:

  • Короткі виступи експертів (3-5 хвилин) по кожному з напрямків.
  • Жива дискусія з обговоренням трендів, проблем, успішних кейсів та майбутніх викликів.
  • Фінальний блок: підсумки та прогнози – що потрібно змінювати вже зараз?

Не зволікайте і доєднуйтеся до обговорення професіоналів під час круглого столу «Продажі майбутнього: технології, довіра, людяність».

Програма конференції «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service»


Оставьте комментарий

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів сьогодні.

Практична спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Погляд з позиції бизнесу

Під час конференції увагу аудиторії буде зміщено з операційної діяльності контакт-центру і сконцентровано на його ролі для бізнесу.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови і розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

Під час конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й задати питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів України, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.