fbpx

 Обмін досвідом професіоналів у галузі контакт-центрів
22 травня 2025 рокуКиїв

Новий погляд на людяні продажі та сервіс

-сайт-2025.jpg

З легкої руки наших можновладців контакт-центри останнім часом в ЗМІ почали асоціювати з шахрайством, перекреслюючи багаторічний досвід роботи на благо країни.

Українці за кордоном майже завжди схвально відгукуються щодо рівня сервісу в Україні, порівняно з країнами Європи… Слід зазначити, що досягнення такого рівня здебільшого стало можливим саме завдяки наполегливій праці контакт-центрів.

Наша галузь має неймовірний досвід і експертизу, які здатні підняти загальний ступінь обслуговування клієнтів в Україні на майже недосяжний рівень. Ба більше, найкращі представники галузі готові ділитися своїми напрацюваннями і залюбки обговорюють реальні проблеми та дають перевірені практичні поради.

Якщо ви зацікавлені познайомитись з найкращим досвідом результативних продажів та якісного сервісу від провідних компаній України, то ви точно не можете пропустити практичну конференцію «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service», яка відбудеться вже 22 травня 2025 року.

«Людяні продажі»

Звісно, що на ринку залишилися ще приклади «холодних продажів», які просто задовбують громадян масовими обдзвонами та розсилками. Провідні контакт-центри вже давно відійшли від таких практик і багато років працюють з персональними пропозиціями, наперед передбачаючи побажання потенційних клієнтів.

Під час конференції 22 травня ми розглянемо як інноваційні інструменти (досвід використання ШІ в продажах), так і психологічні аспекти якісних комунікацій, а також перевірені підходи побудови взаємовигідних відносин, що приносять неймовірні результати.

Формат конференції передбачає всебічний обмін досвідом. Всього за один день учасники практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service» зможуть прослухати 14 практичних доповідей, оцінити 6 майстер-класів, дискусійну панель, ServiceCompass, СХ-воркшоп та прийняти участь в інтерактивному голосуванні, яке дозволить визначити ключові тренди галузі та визначити місце компанії на ринку для керівників.

Тема людяних продажів майже ніколи не розглядалася широко на нашому ринку, хоча це найбільш перспективний напрямок розбудови взаємовигідних стосунків між компанією та її клієнтами. Досвід лідерів ринку допоможе визначити найдієвіші кроки подальшого розвитку, а можливість обговорення складних питань з найбільш професійними представниками ринку дозволить уникнути типових проблем.

«Людяний сервіс»

Це поняття не є таким незвичним на нашому ринку, як попереднє… Але ми здебільшого розглядаємо його з точки зору вмотивованої команди і створення особливої корпоративної культури. Практична конференція «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service» детально розбере людяний сервіс з точки зору штучного інтелекту, показників KPI, підходів та працюючих методів. Особливу ставку ми зробимо на інноваційні підходи та нетипові методи роботи від переможців професійної нагороди DZWINNER-2024, яка кожного року визначає найкращих фахівців, які вже за 3-5 років будуть визначати ключові тренди галузі дистанційного обслуговування клієнтів в Україні.

Записи виступів наших спікерів за попередні роки – YouTube та Instagram

Фотозвіт минулорічної конференції – Частина 1, Частина 2

Бути завжди в курсі наших анонсів – Facebook

Докладніше щодо нагороди DZWINNER-2025

Вже майже 150 провідних учасників ринку підтвердили свою участь у «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service», тож не зволікайте і доєднуйтеся і ви!


Оставьте комментарий

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів сьогодні.

Практична спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Погляд з позиції бизнесу

Під час конференції увагу аудиторії буде зміщено з операційної діяльності контакт-центру і сконцентровано на його ролі для бізнесу.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови і розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

Під час конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й задати питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів України, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.