fbpx

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/crm-sales-service-ua.svg
26 травня 2021 рокуКиїв

Доповідачі

Практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service» – це унікальна можливість познайомитися з перевіреними напрацюваннями провідних гравців ринку і компаній, що динамічно розвиваються.

Серед доповідачів конференції професіонали галузі чий досвід може бути корисний для будь-якого контакт-центру та сервісної компанії – дозволить уникнути типових помилок і більш ефективно розвивати бізнес.
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2019/10/marusich9.jpg

Експерт з сервісу

Оксана Марусич

Майстер-клас дозволить під іншим кутом поглянути на звичний для контакт-центрів термін «зворотний зв’язок». Досвідом і перевіреними інструментами поділиться одна з кращих експертів з сервісу в Україні.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/malisheva-1.jpg

ДП «Документ»

Вікторія Малишева

Ми розглянемо історію становлення державної структури, яка кинула виклик звичному «держ. сервісу» і повернула державу «обличчям до людей». Ви дізнаєтеся, що для цього було зроблено, що робиться сьогодні та що нас чекає в майбутньому…

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2018/09/slobodyanyuk1.jpg

Global Bilgi

Тетяна Слободянюк

Як керівник одного з найбільших міжнародних АКЦ, що знаходиться в авангарді всіх змін ринку, Тетяна освітить найактуальніші тренди галузі та поділиться найцікавішими напрацюваннями.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/04/rolenkov.jpg

Добробут

Олег Ролєнков

Учасники конференції зможуть оцінити реалізацію програми перетворення контакт-центру в ефективне джерело розвитку сервісних процесів на прикладі найбільшої медичної мережі України.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/dergacheva2.jpg

Незалежний експерт

Ірина Дергачева

В ході експертної панелі ми на «живих» прикладах детально розберемо тренди в розвитку Soft Skills у контакт-центрі, а також оцінимо типові складності, поділимося секретами та розглянемо цікаві кейси.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/oleshko.jpg

Психотерапевт

Олександр Олешко

Чи цікаво Вам розглянути процес продажів з точки зору психології? В рамках живого діалогу на майстер-класі ми детально розглянемо передумови, особливості та реакцію людей на різних етапах продажів.


Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.

Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогоднішній день.

Практична направленість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Погляд з позиції бізнесу

В рамках конференції увагу аудиторії буде зміщено з операційної діяльності контакт-центру і сконцентровано на його ролі для бізнесу.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови і розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

В ході конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й задати питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів в Україні, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.