fbpx

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/crm-sales-service-ua.svg
26 травня 2021 рокуКиїв
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/05/komarovskaya-320x320.jpg
Альфа-Банк

Вероніка Комаровська

Вероніка Комаровська очолює управління навчання і контролю АТ «Альфа-Банк» і є членом журі першого професійного конкурсу на ринку контакт-центрів України – Нагороди DZWINNER.

За плечима Вероніки понад 15 років роботи на ринку контакт-центрів в сегменті фінансових послуг (банки та страхові), а також експертиза у сфері контролю якості роботи співробітників як в корпоративних, так і в аутсорсингових контактних центрах. На її рахунку безліч цікавих та інноваційних для ринку проектів: створення «з нуля» центру навчання і контролю, підготовка команд і відкриття двох регіональних майданчиків, запуск нових каналів і напрямків підтримки, успішний досвід впровадження зворотного зв’язку в коучинговому форматі та багато іншого.

За останні чотири роки реалізовано ряд успішних проектів з оптимізації процесів обслуговування клієнтів в in-house контакт-центрі в напрямку сервісного обслуговування фізичних та юридичних осіб, а також продажів банківських продуктів.

Вероніка Комаровська не тільки постійно підвищує власну експертизу, а й мотивує на нові досягнення свою команду, що підтверджується високими результатами та перемогами в Нагороді DZWINNER. З 2019 року ділиться досвідом з учасниками професійного конкурсу як член журі.


Досягнення:

  • Команди Вероніки неодноразово ставали фіналістами та переможцями Нагороди DZWINNER в номінаціях «Проект року», «Краща команда контролю якості» та «Тренер року», а контакт-центр Альфа-Банк Україна два роки поспіль перемагав у номінації «Контактний центр року».
  • Успішний запуск інноваційного проекту «База знань» для клієнтів банку – всього за півроку понад 10% клієнтів закриває свої звернення в цьому каналі самообслуговування.
  • Ефективність навчання і контролю команди підтверджується зростанням бізнес-показників агентів контакт-центру та інших сервісних підрозділів.

Cпівдоповідачі:

Марина Томаш, начальник відділу навчання та контролю якості сервісного обслуговування клієнтів, Альфа-Банк
Тричі фіналіст Нагороди DZWINNER в номінаціях «Тренер року» (2014, 2016) та «Проект року» (2020).

Валентина Дубовицька, провідний тренер відділу навчання сервісного обслуговування клієнтів, Альфа-Банк
Переможець Нагороди DZWINNER в номінації «Тренер року» (2020).


Тема майстер-класу:

Складові ефективного навчання кращого контакт-центру України за версією Нагороди DZWINNER


Короткий опис:

Контакт-центр Альфа-Банк Україна є одним з небагатьох на ринку, який не тільки постійно відзначається серед призерів професійних конкурсів у сфері обслуговування клієнтів, а й завжди з готовністю ділиться своїми напрацюваннями.

Під час майбутнього майстер-класу учасники зможуть:

  • Детально розібрати кожен елемент ефективної системи навчання одного з кращих контактних центрів України, а також отримати рекомендації від експертів.
  • Ознайомитися з реальними кейсами результатів роботи агентів в традиційних каналах контактного центру, а також чату і відеочату.
  • Познайомитися з досвідом переходу на віддалений формат контролю і навчання в період карантину на прикладі кейсу з навчання 400+ співробітників при запуску кардинально нового продукту в стислі терміни.

Майстер-клас дозволить:

Збагатити «скарбничку» практичних інструментів віддаленого навчання та отримати можливість поглянути на вже відомі ресурси з нестандартної позиції.

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.