За плечима Вероніки понад 15 років роботи на ринку контакт-центрів в сегменті фінансових послуг (банки та страхові), а також експертиза у сфері контролю якості роботи співробітників як в корпоративних, так і в аутсорсингових контактних центрах. На її рахунку безліч цікавих та інноваційних для ринку проектів: створення «з нуля» центру навчання і контролю, підготовка команд і відкриття двох регіональних майданчиків, запуск нових каналів і напрямків підтримки, успішний досвід впровадження зворотного зв’язку в коучинговому форматі та багато іншого.
За останні чотири роки реалізовано ряд успішних проектів з оптимізації процесів обслуговування клієнтів в in-house контакт-центрі в напрямку сервісного обслуговування фізичних та юридичних осіб, а також продажів банківських продуктів.
Вероніка Комаровська не тільки постійно підвищує власну експертизу, а й мотивує на нові досягнення свою команду, що підтверджується високими результатами та перемогами в Нагороді DZWINNER. З 2019 року ділиться досвідом з учасниками професійного конкурсу як член журі.
Марина Томаш, начальник відділу навчання та контролю якості сервісного обслуговування клієнтів, Альфа-Банк
Тричі фіналіст Нагороди DZWINNER в номінаціях «Тренер року» (2014, 2016) та «Проект року» (2020).
Валентина Дубовицька, провідний тренер відділу навчання сервісного обслуговування клієнтів, Альфа-Банк
Переможець Нагороди DZWINNER в номінації «Тренер року» (2020).
Складові ефективного навчання кращого контакт-центру України за версією Нагороди DZWINNER
Контакт-центр Альфа-Банк Україна є одним з небагатьох на ринку, який не тільки постійно відзначається серед призерів професійних конкурсів у сфері обслуговування клієнтів, а й завжди з готовністю ділиться своїми напрацюваннями.
Під час майбутнього майстер-класу учасники зможуть:
Збагатити «скарбничку» практичних інструментів віддаленого навчання та отримати можливість поглянути на вже відомі ресурси з нестандартної позиції.