Кар’єру розпочав у логістичному агрохолдингу як менеджер з логістики. Прагнення професійно розвиватися сприяло зміні галузі і доєднанню до інноваційної команди, де пройшов шлях від молодшого фахівця до керівника департаменту в компанії, що є лідером на ринку райдхейлінг-рішень.
За плечима Івана 7-ми річний досвід в операційній діяльності та понад 10 великих проєктів, що дозволило отримати унікальну експертизу з побудови та оптимізації процесів взаємодії з клієнтами на висококонкурентному ринку.
Влітку 2023 року, після чотирьох років співпраці з компанією Uklon, очолив департамент Driver Operation та став справжнім лідером команди.
Як бізнес-партнерство впливає на кінцевий клієнтський досвід. Практика великого українського райдхейлінгу
Співдоповідач: Микола Уманець, Head of Customer Experience, Uklon
Детально дізнатись як з першого контакту процес взаємодії з партнерами-водіями допомагає будувати якісний сервіс, який драйвить повторні замовлення клієнтів та допомагає зміцнювати силу бренду, – на прикладі найбільшого українського райдхейлінгу Uklon.