Свою кар’єру в галузі клієнтського сервісу розпочав з позиції оператора в Global Bilgi та всього за 4 роки в компанії пройшов шлях від оператора вхідної лінії до директора Харківської філії.
Отриманий досвід повною мірою зміг реалізувати в якості керівника департаменту клієнтського досвіду в одній з найбільших телеком компаній в Україні – Воля, а після в Datagroup. Пізніше продовжив свій професійний розвиток в ecommerce-компанії Kasta та мультинаціональній компанії Glovo. В останній допомагав покращувати клієнтський досвід учасників платформи доставки (курʼєрів, партнерів та безпосередньо користувачів).
За плечима Миколи глибока експертиза в побудові процесів з «нуля» і подальшій їх оптимізації в корпоративних та аутсорсингових контакт-центрах, а також розбудові стратегії утримання абонентів та ефективному управлінні клієнтським досвідом в усіх каналах обслуговування.
Як бізнес-партнерство впливає на кінцевий клієнтський досвід. Практика великого українського райдхейлінгу
Співдоповідач: Іван Чорногор, Head of Driver Operation, Uklon
Детально дізнатись як з першого контакту процес взаємодії з партнерами-водіями допомагає будувати якісний сервіс, який драйвить повторні замовлення клієнтів та допомагає зміцнювати силу бренду, – на прикладі найбільшого українського райдхейлінгу Uklon.