Практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service» – це унікальна можливість познайомитися з перевіреними напрацюваннями провідних гравців ринку та компаній, що динамічно розвиваються.
Серед доповідачів конференції професіонали галузі чий досвід може бути корисний для будь-якого контакт-центру та сервісної компанії – дозволить уникнути типових помилок та більш ефективно розвивати бізнес.
Експерт з сервісу
Оксана Марусич
Під час майстер-класу відвідувачі конференції познайомляться з новим та незвичайним для багатьох терміном «Квантовий сервіс». Досвідом і перевіреними інструментами поділиться одна з найкращих експертів з сервісу в Україні.
Психотерапевт
Олександр Олешко
Професійний погляд на психологію продажів під час війни від кращого спікера минулої конференції. Це той випадок, коли складні речі доносяться цікаво і з гумором, а дієві інструменти роботи пояснюються на яскравих прикладах.
ДІЛА
Ірина Дергачова
Розкриє недооцінений потенціал та презентує перевірені практичні інструменти, які можуть і мають стати путівником розбудови успішної сервісної компанії у галузі якісних професійних послуг і не тільки…
ЕпіцентрК
Микита Каленик
Разом ми спробуємо відповісти на розповсюджене питання «Які переваги насправді може дати CRM-система бізнесу?» та розберемо цікаві і корисні кейси на прикладі однієї з найбільших торгівельних мереж України.
Eva.ua
Наталя Назарчук
CX-воркшоп – новий формат обміну досвідом професіоналів, який не тільки може допомогти розібратися у складних поняттях, а й опрацювати сервісні підходи провідних компаній та дієві інструменти, перевірені на практиці.
Changebox
Костянтин Воробйов
Не дивно, що кращий кейс минулої конференції грунтувався саме на використанні штучного інтелекту. Під час майстер-класу ми зможемо розглянути більше цікавих і корисних кейсів використання ШІ.
Наші партнери
Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.
Актуальна
тематика
Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогоднішній день.
Практична направленість
Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.
Погляд з позиції бізнесу
В рамках конференції увагу аудиторії буде зміщено з операційної діяльності контакт-центру і сконцентровано на його ролі для бізнесу.
Авторитетні спікери
Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови і розвитку кращих контакт-центрів України.
Обмін
досвідом
В ході конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й задати питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.
Система голосування
Ми збираємо провідних професіоналів України, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.
Нагорода DzWINNER
Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.