fbpx

Обмін досвідом професіоналів у галузі контакт-центрів
24 квітня 2024 рокуКиїв

Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service

Чому варто відвідати практичну конференцію «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service» 24 квітня 2024 року?

Насправді ми не дуже хотіли раніше торкатися теми продажів під час війни, але наразі це необхідність… Треба підтримувати економіку та власні компанії, треба донатити на ЗСУ та допомагати волонтерам.

Ринок контакn-центрів має унікальну експертизу, яка може допомогти досягти швидких якісних результатів, а головне – наша спільнота готова ділитися реальним досвідом і допомагати один одному!

Вибір переваг – то дуже особиста справа, але ми б хотіли визначити кілька принципових для нас моментів:

Загальна стратегія vs. Працюючі інструменти

В нашій країні йде війна, тож ми вирішили відмовитись від обговорення «загального бачення» чи «стратегії», а сконцентруватися на реальних практичних інструментах, які допоможуть швидко досягти необхідних результатів. Дійсно, ми майже не запрошуємо власників бізнесу чи ТОП-менеджерів, а віддаємо перевагу тим, хто безпосередньо робить справу і глибоко занурений у процес. Коли в одному місці збираються понад 200 справжніх професіоналів ринку, орієнтованих на обмін досвідом, з’являються унікальні можливості.

Ми впевнені, що разом зможемо досягти набагато більшого, а досвід професіоналів дозволить мінімізувати ризики!

Лекційний виступ vs. Якісний обмін досвідом

Першу конференцію з цього напрямку ми провели у 2011 році і досить швидко зрозуміли, що найбільш якісний обмін досвідом досягається комбінуванням різних форматів. Наразі, 24 квітня учасників чекають 9 форматів обміну досвідом на будь-який смак. За один день можна оцінити 14 тематичних виступів та відвідати круглий стіл, СХ-воркшоп, експертну панель, майстер-класи від переможців нагороди DzWINNER та визнаних експертів ринку тощо.

Ми зацікавлені, щоб кожний професіонал зміг знайти свій найефективніший формат обміну досвідом і отримав максимальний результат від події!

Онлайн vs. Офлайн

Це дуже болюче питання, тому що наразі не всі бажаючі можуть фізично відвідати конференцію… Але головна мета нашої події – якісний обмін досвідом професіоналів, тому ми зацікавлені у живому спілкуванні і нових знайомствах. На жаль, ми поки не знайшли відповідний спосіб віддаленої роботи, що дозволяє отримати максимум від 9 задіяних нами форматів обміну досвідом.
Ми не можемо гарантувати великого ефекту від онлайн-формату… Ба більше, не бачимо можливості брати за нього хоч якісь гроші, тому радо ділимось тематичними виступами на нашому каналі YouTube.

Ми впевнені, що «повне занурення» може дозволити отримати максимальну користь і вивести на новий рівень продажі і сервіс вашої компанії!

45 провідних експертів-спікерів, 9 форматів обміну досвідом, понад 50 актуальних питань інтерактивного голосування, майже 12 годин «повного занурення», тільки «живі» кейси – все це практична конференція «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service», яка збере найкращих професіоналів галузі контакт-центрів та дистанційного обслуговування клієнтів вже 24 квітня 2024 року.

Не зволікайте! Долучайтеся!


Оставьте комментарий

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів сьогодні.

Практична спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Погляд з позиції бизнесу

Під час конференції увагу аудиторії буде зміщено з операційної діяльності контакт-центру і сконцентровано на його ролі для бізнесу.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови і розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

Під час конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й задати питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів України, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.