Керує продажами не з Excel’я, а з розуміння людей і чіткої стратегії. Його фокус – результат, системність і драйв. Вважає, що успішний контакт-центр – це коли мотивація, цифри й культура говорять в унісон.
Понад 10 років будує команди, створює робочі системи, виводить людей на нові рівні й впроваджує інноваційні підходи. Допомагає перетворювати звичайних операторів на впевнених у собі продавців, які знають, як закривати угоди з першого дотику.
За словами Данила Рибака: «Ми не кажемо, що ми кращі. Ми просто виходимо і робимо свою роботу. З драйвом. З результатом».
Цифрова харизма: алгоритм знає, що сказати
Співдоповідач: Влад Болдир, Product Owner, Vodafone
Під іншим кутом подивитися на процес впровадження ШІ у великій системній компанії. Разом ми детально розберемо складнощі і нові можливості, які виникали на шляху реалізації проєкта з різних боків, а також оцінимо цікаву трансформацію сприйняття ШІ персоналом.