fbpx

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/crm-sales-service-ua.svg
22 травня 2025 рокуКиїв
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/05/rybak-320x320.jpg
Vodafone

Данило Рибак

Данило Рибак – керівник центру дистанційного продажу Vodafone з командою понад 100 фахівців, cпівзасновник волонтерського фонду «Дві Бороди», що забезпечує різнопланові потреби українських військових.

Керує продажами не з Excel’я, а з розуміння людей і чіткої стратегії. Його фокус – результат, системність і драйв. Вважає, що успішний контакт-центр – це коли мотивація, цифри й культура говорять в унісон.

Понад 10 років будує команди, створює робочі системи, виводить людей на нові рівні й впроваджує інноваційні підходи. Допомагає перетворювати звичайних операторів на впевнених у собі продавців, які знають, як закривати угоди з першого дотику.

За словами Данила Рибака: «Ми не кажемо, що ми кращі. Ми просто виходимо і робимо свою роботу. З драйвом. З результатом».


Тема:

Цифрова харизма: алгоритм знає, що сказати


Тези доповіді:

  • AS IT WAS
    Скрипти, контроль, мінімальна адаптивність. Людина тягнула все – і за себе, і за систему.
  • Челенджі й реальність впровадження ШІ
    Служба безпеки, внутрішній опір, фантазування ШІ без правил, відсутність контексту і цифрової культури.
  • Свобода прийняття рішень – основа довіри
    Автономія у використанні ШІ. Довіра з боку команди. Як ШІ перестав бути страшилкою й став партнером.
  • Результати впровадження
    Чи може харизма бути не тільки в людини, а й у системи? Ми побачили: так, якщо її навчити правильно.

Співдоповідач: Влад Болдир, Product Owner, Vodafone


Виступ Данила Рибака та Влада Болдира дозволить:

Під іншим кутом подивитися на процес впровадження ШІ у великій системній компанії. Разом ми детально розберемо складнощі і нові можливості, які виникали на шляху реалізації проєкта з різних боків, а також оцінимо цікаву трансформацію сприйняття ШІ персоналом.

Презентація в форматі PDF

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.