Професійний шлях у галузі клієнтського сервісу почала в телекомунікаційній компанії Воля, де розпочала як керівниця групи, пізніше очолювала службу підтримки, сектор продажів та сервісу, а наприкінці керувала омніканальним контакт-центром компанії на 500+ операторів у трьох містах.
На початку 2022 року доєдналася до команди iDeals у якості операційного менеджера
підтримки і вже невдовзі очолила глобальний напрямок клієнтського сервісу компанії,
яка обслуговує наразі понад 1 мільйон клієнтів у 130+ країнах.
Ніна має глибоку експертизу в оптимізації роботи великих омніканальних контакт-центрів – налагодженні процесів та KPI відповідно до методології ITIL, впровадженні розширених аналітичних звітів, розробці систем навчання, мотивації та гейміфікації, розбудові системи продажів тощо.
Топ-5 інструментів ефективного обслуговування клієнтів у 130 країнах
Дізнатися на живих прикладах, як побудовані внутрішні процеси глобальної команди підтримки клієнтів, що забезпечує безперебійний саппорт 24/7 понад мільйона клієнтів у 130+ країнах світу.