fbpx

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/crm-sales-service-ua.svg
24 квітня 2024 рокуКиїв
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/zabolotna-320x322.jpg
iDeals

Ніна Заболотна

Ніна Заболотна – очолює напрямок клієнтського сервісу компанії iDeals – одного зі світових лідерів у сегменті Virtual Data Room, заснованого в Україні в 2008 році, який своєю місією вважає створення виняткового клієнтського досвіду.

Професійний шлях у галузі клієнтського сервісу почала в телекомунікаційній компанії Воля, де розпочала як керівниця групи, пізніше очолювала службу підтримки, сектор продажів та сервісу, а наприкінці керувала омніканальним контакт-центром компанії на 500+ операторів у трьох містах.

На початку 2022 року доєдналася до команди iDeals у якості операційного менеджера
підтримки і вже невдовзі очолила глобальний напрямок клієнтського сервісу компанії,
яка обслуговує наразі понад 1 мільйон клієнтів у 130+ країнах.

Ніна має глибоку експертизу в оптимізації роботи великих омніканальних контакт-центрів – налагодженні процесів та KPI відповідно до методології ITIL, впровадженні розширених аналітичних звітів, розробці систем навчання, мотивації та гейміфікації, розбудові системи продажів тощо.


Досягнення:


  • Успішна підтримка понад 1 млн. клієнтів у режимі 24/7/365 у 130+ країнах світу на 10+ мовах.
  • Постійний член журі професійної нагороди DZWINNER з 2019 року.
  • Реалізація успішної авторської програми «SuperAgent School» з мотивації та розвитку персоналу.
  • Вдалий запуск понад 20 великих проєктів в контакт-центрах.
  • Переможниця внутрішнього конкурсу компанії Воля в номінації «Менеджер року».

Тема:

Топ-5 інструментів ефективного обслуговування клієнтів у 130 країнах


Тези виступу:

  • Важливість міжкультурної чутливості для саппорту міжнародної клієнтської бази
  • Тонка грань між process-driven та client-oriented
  • Як не втратити клієнта, дотримуючись процедур
  • Що насправді є запорукою побудови довіри з клієнтами
  • Чого очікують клієнти від саппорту у 130 країнах
  • Як працює ефективний траблшутінг 24/7

Виступ Ніни Заболотної дозволить:

Дізнатися на живих прикладах, як побудовані внутрішні процеси глобальної команди підтримки клієнтів, що забезпечує безперебійний саппорт 24/7 понад мільйона клієнтів у 130+ країнах світу.

Презентація в форматі PDF

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.