fbpx

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/crm-sales-service-ua.svg
24 квітня 2024 рокуКиїв
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/02/vorobiov-320x320.jpg
Changebox

Костянтин Воробйов

Костянтин Воробйов – співвласник та СЕО консалтингової агенції Changebox, яка допомагає українському бізнесу зростати, надаючи послуги консалтингу у сфері стратегії, маркетингу, продажів, сервісу та управління персоналом.

Маючи за плечима 25 років роботи у телекомі, IT, фінансовому секторі та менеджмент-консалтингу, понад 20 років управлінського досвіду та 16+ років у продажах та сервісі, Костянтин вирішив об’єднати команду досвідчених експертів задля допомоги українському бізнесу. Досвід eх-директора з трансформації Vodafone Україна та напрацьована експертиза дозволили за досить короткий термін реалізувати понад 40 успішних проектів з трансформації великого та середнього бізнесу.

В жовтні 2023 року переміг в номінації «Кращий кейс» під час практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики», поділившись досвідом впровадження світових практик застосування AI у системах продажу та сервісі.

Наразі Костянтин Воробйов є не тільки бізнес-консультантом, коучем та інвестором, але й ментором-волонтером у проєктах Projector Institute та BRAVE1.


Тема майстер-класу:

AI в обслуговуванні клієнтів: від трендів до реальних кейсів


Короткий опис:

  • AI-рішення для В2В. Що вже є трендом.
  • Оцінка якості за допомогою AI. Розбираємо деталі.
  • Практичні кейси застосування AI задля інших задач оптимізації роботи контакт-центру.

Майстер-клас Костянтина Воробйова дозволить:

Не тільки познайомитись зі світовими трендами застосування штучного інтелекту в автоматизації бізнес-процесів, але й оцінити реальні кейси ефективного використання AI для оптимізації сервісних процесів та продажів, оцінки якості обслуговування тощо.

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.