Маючи за плечима 25 років роботи у телекомі, IT, фінансовому секторі та менеджмент-консалтингу, понад 20 років управлінського досвіду та 16+ років у продажах та сервісі, Костянтин вирішив об’єднати команду досвідчених експертів задля допомоги українському бізнесу. Досвід eх-директора з трансформації Vodafone Україна та напрацьована експертиза дозволили за досить короткий термін реалізувати понад 40 успішних проектів з трансформації великого та середнього бізнесу.
В жовтні 2023 року переміг в номінації «Кращий кейс» під час практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики», поділившись досвідом впровадження світових практик застосування AI у системах продажу та сервісі.
Наразі Костянтин Воробйов є не тільки бізнес-консультантом, коучем та інвестором, але й ментором-волонтером у проєктах Projector Institute та BRAVE1.
AI в обслуговуванні клієнтів: від трендів до реальних кейсів
Не тільки познайомитись зі світовими трендами застосування штучного інтелекту в автоматизації бізнес-процесів, але й оцінити реальні кейси ефективного використання AI для оптимізації сервісних процесів та продажів, оцінки якості обслуговування тощо.