fbpx

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/crm-sales-service.svg
26 травня 2021 рокуКиїв
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2018/08/nazarchuk2-320x320.jpg
Kasta

Наталія Назарчук

Наталія Назарчук – професіонал у сфері обслуговування клієнтів з уже більш ніж 17-річним стажем. Має глибокий досвід в eCommerce (Kasta, Імперія Холдинг), у сфері телекомунікацій (Воля, МТС, Vega), фінансовому секторі (Ренесанс Капітал, СК Allianz), а на сьогодні є директором з маркетингу і курує Marketplace в Kasta – лідера продажів в українському сегменті Інтернет в категорії «одяг і взуття».

За її плечима створення з «нуля» і розвиток регіональних майданчиків обслуговування, впровадження інноваційних рішень для контакт-центру, управління великими проєктами по скороченню витрат і оптимізації бізнес-процесів. Крім того, на рахунку Наталії значна експертиза в побудові системи навчання та розвитку персоналу, запуск очного та заочного навчання, автоматизованої оцінки якості тощо.

У Kasta спочатку активно займалася побудовою ідеального клієнтського досвіду при взаємодії з kasta.ua, включаючи digital-комунікації, вдосконалення UX на web/mobile-платформах, надання якісного сервісу на всіх етапах покупки. Сьогодні вибудовує процеси в Marketplace як з боку клієнтів, так і партнерів, прагнучи відповідати високим стандартам обслуговування Kasta.

На думку Наталії Назарчук місія клієнтського сервісу в Kasta: зробити клієнта щасливим і постійним, дивувати його, впроваджуючи інновації, роблячи шопінг швидше, зручніше і дешевше.


Досягнення:

Найбільший проєкт з оптимізації витрат і процесів обслуговування в компанії Воля – за 2 роки вдалося більш ніж в 3 рази скоротити кількість нецільових звернень клієнтів (завдяки успішним проєктам автоматизації процесів, роботи з повторними зверненнями та переводу клієнтів в канали самообслуговування).

Шлях від простого оператора контакт-центру до директора з маркетингу провідного eCommerce-майданчика в країні (Kasta сьогодні: 8 млн. покупців, 1,5 млн. товарів і гарантовано найвигідніші ціни). На цей час Наталя управляє 3-ма великими напрямками в Kasta – Marketplace, маркетинг і Customer Care.


Тема:

Трансформація сервису: з B2C в С2С


Тези доповіді:

Kasta постійно працює над тим, щоб шопінг для клієнтів був швидким, простим і комфортним. Компанія прагне весь час поліпшувати швидкість доставки, гарантує найширший і вигідний за ціною асортимент … І тут з’являється новий виклик – Marketplace, який об’єднує тисячі різнопланових постачальників.

В ходе доповіді ми:

  • Розглянемо, як Kasta перетворюється в відкриту eСommerce-платформу в розрізі роботи з клієнтами.
  • Оцінимо проблеми та «підводні камені» на шляху трансформації.
  • Познайомимося з цікавими інсайтами в процесі змін.
  • Дізнаємося, чому всі процеси та проєкти в контакт-центрі збільшуються втричі?
  • Обговоримо роль клієнтоцентричності в продажах і сервісі, а також дізнаємося, чому Kasta починає свій «шлях до клієнта» спочатку.

Виступ Наталії Назарчук дозволить:

Поглянути зсередини на процес трансформації найбільшого в Україні eCommerce-майданчика в категорії «одяг і взуття», а також вплив таких глобальних змін на якість сервісу і продажів.

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.