fbpx

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/crm-sales-service-ua.svg
24 квітня 2024 рокуКиїв
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/02/kalenyk-320x320.jpg
ЕпіцентрК

Микита Каленик

Микита Каленик очолює Департамент Аналітичного CRM компанії ЕпіцентрК – однієї з найбільших торгівельних мереж України, яка наразі налічує 78 торгівельних центрів по всій території країни.

Свій професійний шлях в компанії розпочав як менеджер з діджитал-маркетингу в проєкті «27.ua». Досвід розбудови нових процесів та отримані результати дозволили незабаром очолити проєкт діджітал-відділу в Департаменті «Власна торгова марка», де Микита відповідав за просування брендів у діджітал-каналах та долучився до автоматизації корпоративних процесів.

З 2021 року керує Департаментом Аналітичного CRM, де не тільки успішно займається побудовою аналітичних моделей та розбудовою нових напрямків, а й впровадив CRM-систему та розпочав проєкт запуску нової інноваційної програми лояльності.


Досягнення:

  • Запуск MDM (Master Data Management): допомагає вдосконалити взаємодію з клієнтами та зробити її більш персоналізованою
  • Розробка інфраструктури для аналізу даних з «вебу»: створення рекомендаційних блоків та тригерних комунікацій для клієнтів
  • Успішне впровадження та інтеграція системи управління відносинами з клієнтами (CRM) для автоматизації омніканального маркетингу, операційної аналітики та управління маркетинговими кампаніями

Тема:

CRM: від локальної проблемки до омніканального шаленства


Тези доповіді:

  • CRM-початок – «що це за звір?»
  • Етапи впровадження CRM: від «що це за кнопочка?» до «абсолютно всі наші операції контролюються CRM, як батько на вечірці!»
  • Переваги омніканального підходу до CRM
  • Ключові функції CRM

Виступ Микити Каленика дозволить:

Не тільки разом відповісти на розповсюджене питання «Навіщо насправді CRM-система бізнесу?», але й в жартівливій формі розглянути різні етапи впровадження та сприйняття CRM на прикладі однієї з найбільших торгівельних мереж України.

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.