Свій професійний шлях в компанії розпочав як менеджер з діджитал-маркетингу в проєкті «27.ua». Досвід розбудови нових процесів та отримані результати дозволили незабаром очолити проєкт діджітал-відділу в Департаменті «Власна торгова марка», де Микита відповідав за просування брендів у діджітал-каналах та долучився до автоматизації корпоративних процесів.
З 2021 року керує Департаментом Аналітичного CRM, де не тільки успішно займається побудовою аналітичних моделей та розбудовою нових напрямків, а й впровадив CRM-систему та розпочав проєкт запуску нової інноваційної програми лояльності.
CRM: від локальної проблемки до омніканального шаленства
Не тільки разом відповісти на розповсюджене питання «Навіщо насправді CRM-система бізнесу?», але й в жартівливій формі розглянути різні етапи впровадження та сприйняття CRM на прикладі однієї з найбільших торгівельних мереж України.