Свою кар’єру у сфері контакт-центрів почала з позиції оператора в компанії Астеліт (з 2016 року – lifeсell). Кар’єрне зростання супроводжувався розширенням навичок і придбанням професійної експертизи в групі компаній, контакт-центри якої неодноразово ставали призерами найбільших міжнародних конкурсів і нагород.
У різний час Ірина керувала контакт-центром компанії Global Bilgi в Республіці Білорусь, була операційним менеджером даної компанії в Україні, вибудовувала процеси обслуговування клієнтів в якості Customer Service Director в компанії Wentrum.
З 2016 року є незалежним консультантом і бізнес-тренером, допомагаючи українським і закордонним компаніям оптимізувати процеси сервісних підрозділів, а також успішно просуває на ринку авторські тренінгові програми з менеджменту та особистої ефективності.
З 2015 року входить до складу Журі Нагороди DzWINNER, ділячись своїм досвідом і експертизою з учасниками міжнародного конкурсу, які будуть визначати тенденції ринку контакт-центрів України вже через 5-7 років.
Нові підходи до розвитку Soft Skills: ділимося секретами
Через обставини, що склалися онлайн-навчання у вузькопрофесійному напрямку (Hard Skills: знання продуктового портфеля, корпоративні стандарти, прикладні завдання тощо) вже більше як рік активно використовує безліч компаній. А ось з приводу таких важливих для будь-якого контакт-центру Soft Skills (комунікативні навички, емпатія, робота з запереченнями тощо) ситуація не така однозначна. З огляду на різні вихідні дані, складність оцінювання та обмеженість дистанційного формату, онлайн-навчання у сфері Soft Skills все ще лякає.
Чи цікаво Вам розібрати, як вибудувати процес навчання, щоб він зміг повноцінно замінити живий ігровий тренінг?
В рамках експертної панелі ми обговоримо перевірені інструменти та найкращі практики в таких аспектах:
Модератор експертної панелі: Ірина Дергачова, незалежний консультант
Не тільки детально розібрати, як вибудувати навчання в дистанційному форматі, щоб цей процес зміг якісно замінити живий ігровий тренінг, а й обговорити кращі практики та перевірені підходи до розвитку Soft Skills від провідних компаній України.