fbpx

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/crm-sales-service-ua.svg
24 квітня 2024 рокуКиїв
12+ практичних доповідей за один день
Понад 30 реальних кейсів
8 майстер-класів від визнаних експертів
200 професіоналів в одному місці
Понад 3 годин живого спілкування

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України та поширювати використання кращих практик.
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/areon-s.png

Технологічний партнер

Ареон Консалтинг

Спеціалізується на побудові контакт-центрів, впровадженні CRM-систем та гнучких аналітичних систем для найвимогливіших клієнтів. Географія проектів охоплює 17 країн світу. На рахунку компанії Ареон Консалтинг понад 70 проектів в Україні з побудови сучасних омніканальних контакт-центрів.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/enderturang.png

Технологічний партнер

Компанія Ender Turing

Розробник платформи для аналізу розмов та управління якістю в контакт-центрі. Платформа Ender Turing дозволяє перетворити 100% дзвінків з мови в текст, миттєво отримати корисну інформацію про всі аспекти взаємодії з клієнтом та налаштувати автоматизований процес скорингу.


https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/EBA1.png

Інформаційний партнер

ЕВА

Європейська Бізнес Асоціація була заснована в 1999 році за підтримки Європейської Комісії в Україні. Працює для того, аби дати можливість спільними зусиллями вирішити важливі для інвестиційного клімату України питання та покращити його на користь індустрії, суспільства, економіки та країни в цілому.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/cca.png

Інформаційний партнер

ВАКЦ

Всеукраїнська Асоціація Контактних Центрів – це співтовариство професіоналів, що поєднує провідних фахівців вітчизняного ринку контакт-центрів. Організовує та проводить навчання, займається розробкою єдиних стандартів та процесів роботи контакт-центру тощо.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/call-centers-350x150.png

Тематичний партнер

Call-centers

Тематичний інформаційний портал, що був відкритий в 2015 році. На порталі детально розглядаються технологічні рішення для контакт-центрів, особливості впровадження, інтеграції та побудови омніканальності, а також представлені найбільш успішні кейси з різних напрямків.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/dzwinner-2.png

Тематичний партнер

DZWINNER

Нагорода є вищим визнанням професійних навичок в Україні у галузі контактних центрів. Була організована у 2014 році та вручається від імені всього професійного співтовариства країни. Нагорода присуджується співробітникам, командам та компаніям на основі поданих заявок номінантів.


Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогоднішній день.

Практична направленість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Погляд з позиції бізнесу

В рамках конференції увагу аудиторії буде зміщено з операційної діяльності контакт-центру і сконцентровано на його ролі для бізнесу.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови і розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

В ході конференції можна буде не тільки «вживу»поспілкуватися з колегами, а й задати питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів України, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.