fbpx

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/crm-sales-service.svg
22 травня 2025 рокуКиїв
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/05/marusich-2025-320x320.jpg
Експерт з сервісу

Оксана Марусич

Оксана Марусич – одна з найбільш авторитетних експертів з сервісу та якісного обслуговування в Україні, сертифікований міжнародний бізнес-тренер та кваліфікований коуч (ICF).

30 років працює у сфері продажів та понад 16 років займається тренерською діяльністю, спеціалізуючись на підвищенні якості обслуговування клієнтів та створенні унікального стилю сервісу. Допомагає успішним командам будувати сервісне бачення та народжувати філософію сервісу. Досвід розробки та впровадження стандартів – 12 років.

Має безліч авторських тренінгів. Серед її клієнтів Київстар, Vodafone Україна, СOMFY, Техно Їжак, Фора, BOSH, Samsung Electronics, Philip Morris, Meest China, Артеріум, Метінвест, ДТЕК, MasterZoo, ДП «Документ», DEC education, Ювелірний Дім ZARINA, Mary Kay, L’Oréal Україна, Укрексімбанк, UKRSIBBANK та багато інших.

Оксана Марусич є дипломованим фахівцем з банківського та фінансового менеджменту. Коучінгу навчалася в Міжнародному Еріксоновському Університеті (Канада).


Досягення:

  • Веде курс «Управління сервісом» програми «МВА для рестораторів» в KMBS, модуль «Customer Experience» в МІБ MBA та запрошений спікер МІМ.
  • На її рахунку понад 2200 проведених тренінгів та понад 14 років досвіду проведення коуч-сесій.
  • Більшість клієнтів відзначають значне зростання показників після проведення тренінгу, 80% готові співпрацювати надалі та рекомендувати колегам і знайомим.
  • Тричі в різні роки визнавалась переможцем в номінаціях «Кращий доповідач» та «Кращий кейс» під час практичних конференцій «Контакт-центри: кращі практики».
  • Двічі поспіль перемагала у номінації «Лідер думок» під час практичних конференцій «Контакт-центри: кращі практики» у 2024 році.

Тема майстер-класу:

Як розвиток людяності призводить до рівноваги та поваги у відносинах з клієнтом


Тези виступу:

Людяний сервіс – це вже давно не вільний вибір компанії, а необхідність для відбудови довготривалих взаємовигідних стосунків між клієнтом і компанією.

Під час майстер-класу ми розберемо дієві інструменти та опрацюємо наступні питання:

  • Які потреби сьогодні у ваших працівників?
  • Що ви робите з тривожністю?
  • Трансформація свідомості та нові моделі реагування у клієнтському досвіді
  • Лайфхаки гармонізації
  • Як чітке бачення впливає на модель спілкування з клієнтом та співробітником
  • Ключові маркери підтримки у складних ситуаціях

Майстер-клас Оксани Марусич дозволить:

На живих практичних прикладах детально розібрати дієві підходи та лайфхаки до створення і розбудови унікального людяного сервісу вашої компанії, які допоможуть не тільки якісно виділитись на тлі конкурентів, але й побудувати довготривалі взаємовигідні стосунки з вашими клієнтами.

Презентація в форматі PDF

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.