59% In-house
24% Outsourcing
14% Спеціалізована підтримка
3% Інше
21% 50-100
21% 20-50
18% Понад 500
16% 100-200
12% До 20
10% 200-500
2% Утрималися
94% Так
3% Інше
3% Утримались
0% Ні
48% Цікава та корисна
40% В цілому сподобалося
8% Добре, але могло бути краще
1% Нецікава
3% Утримались
Запорукою успіху конференцій «Контакт-центри: кращі практики» і «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service» завжди були якісний контент і практична спрямованість всіх виступів, тому, що переважна більшість доповідей засновані на реальних кейсах. Ми ретельно підходимо до вибору тем і постійно займаємося пошуком нових цікавих спікерів та кейсів. У всіх чотирьох конференціях за 2018-2019 рр. понад 95% учасників оцінили виступи наших спікерів на «добре» і «відмінно», безумовним лідером стала єдина конференція у 2020 році з показником в 98%.
На жаль, виступи доповідачів на минулій конференції на «добре» і «відмінно» оцінили лише 90% учасників, а 9 осіб поставили тільки «задовільно» і знову вперше за всю історію з’явилася оцінка «погано».
Уже традиційно наші конференції, присвячені «Sales&Service», оцінюються дещо гірше заходів з персоналу та організації процесів. Значно рідше тут бувають кейси, які підходять абсолютно всім, але зате саме на цих конференціях частіше вдається поглянути на звичні питання під іншим кутом і знайти нові нестандартні підходи. Особливо показово, що керівники компаній і великих підрозділів значно частіше оцінюють наші заходи вище, оскільки бачать картину більш повно і можуть знайти найбільш ефективне застосування нових інструментів і підходів.
При формуванні програми конференції, нерідко, ми намагаємося залучати в якості спікерів учасників попередніх заходів, бо вони вже знайомі з особливостями нашого формату і їм легше адаптувати свій виступ до наших вимог. Практично завжди колишні доповідачі наших конференцій виставляють вищі оцінки, ніж до свого виступу, оскільки вже розуміють, наскільки важко якісно представити хороший кейс за 15 хвилин.
48% Добре
42% Відмінно
9% Задовільно
1% Погано
На відміну від осінньої конференції минулого року, коли голоси учасників практично рівномірно розподілилися між усіма активностями заходи (11 пунктів в анкеті учасника), а найбільш популярною відповіддю стало «Все сподобалося», конференція «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service» мала явних лідерів. Примітно, що в трійці опинилися тільки майстер-класи, участь в яких передбачає поділ аудиторії. Тобто оцінка учасників була визначена початковим вибором тематики.
В цілому ж, крім першої трійки всі інші активності набрали практично рівномірну кількість голосів. Це особливо приємно, враховуючи, що ми завжди намагаємося зробити програму різноманітною та інформативною, щоб кожен відвідувач зміг знайти для себе щось цікаве і корисне. Звичайно, поставити таку кількість активностей за один день в один потік нереально і при оцінці формату з цим і були пов’язані основні претензії учасників (у відповіді – інше), але ми впевнені, що це тільки підстьобне наших учасників в освоєнні нових напрямків і точно позитивно позначиться на ринку контакт-центрів України.
Ще одним аспектом конференції з відміткою «вперше» стали результати голосування за кращих доповідачів конференції. Ні, Юлія Герасимчук (Vodafone), яка перемогла в обох номінаціях – «За кращий кейс» і «Кращий доповідач», не була першою «подвійною чемпіонкою», але її відрив від другого місця був найбільшим. Досить конкурентна боротьба розгорнулася за кожне наступне місце і буквально один голос відділяв між собою з 2 по 12 місця.
Конференції «Контакт-центри: кращі практики» і «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service» традиційно збирають власників бізнесу, менеджерів середньої та вищої ланки контакт-центрів, зацікавлених в ефективному розвитку свого бізнесу. Так 26 травня 2021 року серед учасників заходу 78% відвідувачів очолювали контактний центр або ключовий підрозділ в ньому. Тим і цікавіше були результати онлайн-голосування професіоналів ринку, яке вже стало невіддільною частиною наших конференцій.
Ознайомитися з основними результатами голосування і переглянути фотозвіт з заходу можна на нашій сторінці в facebook. Не забувайте підписуватися)!
Також нагадуємо, що записи всіх виступів розміщуються на нашому каналі в YouTube.
Організаційний комітет конференції вдячний всім учасникам заходу, що висловили свої зауваження та пропозиції. Ми постараємося врахувати всі рекомендації та зробити практичну конференцію «Контакт-центри: кращі практики» ще цікавішою і кориснішою вже 30 вересня 2021 року!