fbpx

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/crm-sales-service-ua.svg
24 квітня 2024 рокуКиїв
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/pavlov-320x320.jpg
Опендатабот

Сергій Павлов

Сергій Павлов очолює комерційний напрямок Опендатабот – аналітично-інформаційної платформи, що займається моніторингом українських державних реєстрів та допомагає юридично захищати громадян і безпечно розвивати бізнес.

Понад 25 років працює у напрямку продажів та управління контакт-центрами. Має виликий досвід не тільки успішного управління відділами продажів та розробку ефективних стратегій задля залучення клієнтів, але й створення з «нуля» системи продажів в різних компаніях. Глибоке розуміння процесів та широка профільна експертиза дозволяють якісно реалізовувати проекти з автоматизації продажів та підвищення ефективності корпоративного бізнесу.

До команди Опендатабот долучився в 2022 році. Наразі Сергій Павлов є комерційним директором інформаційно-аналітичної платформи та відповідає за розробку та реалізацію стратегій зі збільшення обсягів продажів, якісний аналіз даних з виявлення нових можливостей та оптимізації бізнес-процесів на стороні клієнта.


Доягнення:

Очолив комерційний підрозділ саме тоді, коли не тільки продажі були не на часі, оновив команду, знайшов нові напрямки розвитку та вийшов на показники зростання у 40% порівняно з 2021 роком.


Тема:

Як знайти свого клієнта та який він має вигляд?


Тези виступу:

Після початку війни питання в назві доповіді придбало ще більшу актуальність… Звісно, що багато хто покладає великі сподівання на штучний інтелект, як раніше на BigData чи CRM. Так, це може бути дійсно ефективно, але потребує суттєвих ресурсів і дуже кваліфікованого персоналу. Ми ж розглянемо трохи простіший, але не менш ефективний підхід, який базується на 34 сервісах для бізнесу та досвіді кількох тисяч задоволених українських компаній.

Під час доповіді ми розглянемо наступні питання:

  • Як справді виглядає бізнес України в 23 та 24 роках?
    – Визначення надійних галузей
    – Хто має гроші – чи дійсно варто мати справу з IT
    – З ким працювати в довгу?
  • Забезпечення безпеки бізнесу
    – Як наразі виглядає надійний клієнт?
    – Відстеження небезпечних зв’язків з агресором
    – Ознаки бізнесу, котрий не віддасть вам гроші
  • Де знайти свого клієнта?
    – Рейтинг найприбутковіших регіонів України
    – Як змінилась бізнес-мапа України
    – Три практичні поради щодо якісного пошуку клієнта/партнера

Доповідь Сергія Павлова допоможе:

Знайти чіткі, але іноді неочікувані відповіді, спираючись на перевірену аналітику та реєстри, щодо існуючого стану бізнесу в Україні, безпекових питань, а також пошуку нових клієнтів та майбутнього розвитку українських компаній.

Презентація в форматі PDF

Наши партнеры

Компании, которые помогают нам развивать рынок контакт-центров Украины.