Понад 25 років працює у напрямку продажів та управління контакт-центрами. Має виликий досвід не тільки успішного управління відділами продажів та розробку ефективних стратегій задля залучення клієнтів, але й створення з «нуля» системи продажів в різних компаніях. Глибоке розуміння процесів та широка профільна експертиза дозволяють якісно реалізовувати проекти з автоматизації продажів та підвищення ефективності корпоративного бізнесу.
До команди Опендатабот долучився в 2022 році. Наразі Сергій Павлов є комерційним директором інформаційно-аналітичної платформи та відповідає за розробку та реалізацію стратегій зі збільшення обсягів продажів, якісний аналіз даних з виявлення нових можливостей та оптимізації бізнес-процесів на стороні клієнта.
Очолив комерційний підрозділ саме тоді, коли не тільки продажі були не на часі, оновив команду, знайшов нові напрямки розвитку та вийшов на показники зростання у 40% порівняно з 2021 роком.
Як знайти свого клієнта та який він має вигляд?
Після початку війни питання в назві доповіді придбало ще більшу актуальність… Звісно, що багато хто покладає великі сподівання на штучний інтелект, як раніше на BigData чи CRM. Так, це може бути дійсно ефективно, але потребує суттєвих ресурсів і дуже кваліфікованого персоналу. Ми ж розглянемо трохи простіший, але не менш ефективний підхід, який базується на 34 сервісах для бізнесу та досвіді кількох тисяч задоволених українських компаній.
Під час доповіді ми розглянемо наступні питання:
Знайти чіткі, але іноді неочікувані відповіді, спираючись на перевірену аналітику та реєстри, щодо існуючого стану бізнесу в Україні, безпекових питань, а також пошуку нових клієнтів та майбутнього розвитку українських компаній.