fbpx

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/crm-sales-service-ua.svg
22 травня 2025 рокуКиїв
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2018/09/slobodyanyuk1-320x320.jpg
Добробут

Тетяна Слободянюк

Тетяна Слободянюк, операційна директорка багатопрофільної лікарні «Добробут» на Ідзиковських.

До приєднання до команди медичної мережі «Добробут» майже 15 років працювала у галузі контакт-центрів. За її плечима унікальний досвід роботи в провідних міжнародних аутсорсингових контактних центрах Global Bilgi, Teleperformance та Telecontact на позиціях генерального та операційного директорів. Отриманою експертизою завжди з готовністю ділилася з професійною спільнотою у якості постійного члена журі нагороди DZWINNER, президента та керівника аутсорсингового комітету Всеукраїнської Асоціації Контактних Центрів, неодноразово виступала спікером та запрошеним експертом практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики».

В «Добробут» була запрошена у листопаді 2023 року як операційна директорка медичного центру на Здановської, а згодом очолила департамент сервісу. Багаторічний досвід в найконкурентнішій галузі обслуговування клієнтів, дозволив не тільки системно та якісно реалізовувати ініціативи в сервісних підходах, а й ефективно – з відчутними результатами для пацієнтів та співробітників. Тож за результатами конкурсу Тетяна Слободянюк вже на початку 2025 року очолила найбільший центр медичної мережі «Добробут».


Тема:

Людяність vs. Комерція – «медичний погляд»


Тези доповіді:

  • За рахунок чого досягається людяність в мережі
  • Чи завжди лікар повинен бути людяним
  • Людяність vs. Комерція: як це виглядає на практиці
  • Кейси людяності
  • Результати в цифрах

Виступ Тетяни Слободянюк дозволить:

Детально розглянути складне питання, яке виникає майже у кожного відвідувача медичного закладу: де закінчується професійне ставлення та людяність лікаря і починається комерційна складова установи. Разом знайдемо відповіді, чи завжди лікар повинен бути людяним та за рахунок чого досягається людяність в мережі, а також підтвердимо ці результати реальними цифрами.

Наши партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.