До приєднання до команди медичної мережі «Добробут» майже 15 років працювала у галузі контакт-центрів. За її плечима унікальний досвід роботи в провідних міжнародних аутсорсингових контактних центрах Global Bilgi, Teleperformance та Telecontact на позиціях генерального та операційного директорів. Отриманою експертизою завжди з готовністю ділилася з професійною спільнотою у якості постійного члена журі нагороди DZWINNER, президента та керівника аутсорсингового комітету Всеукраїнської Асоціації Контактних Центрів, неодноразово виступала спікером та запрошеним експертом практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики».
В «Добробут» була запрошена у листопаді 2023 року як операційна директорка медичного центру на Здановської, а згодом очолила департамент сервісу. Багаторічний досвід в найконкурентнішій галузі обслуговування клієнтів, дозволив не тільки системно та якісно реалізовувати ініціативи в сервісних підходах, а й ефективно – з відчутними результатами для пацієнтів та співробітників. Тож за результатами конкурсу Тетяна Слободянюк вже на початку 2025 року очолила найбільший центр медичної мережі «Добробут».
Детально розглянути складне питання, яке виникає майже у кожного відвідувача медичного закладу: де закінчується професійне ставлення та людяність лікаря і починається комерційна складова установи. Разом знайдемо відповіді, ч