fbpx

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/crm-sales-service-ua.svg
24 квітня 2024 рокуКиїв
Про конференцію

Типові питання

Ми згрупували відповіді на найбільш поширені запитання, але завжди готові обговорити основні моменти по будь-якому зручному для Вас каналу комунікацій.

  • Особливості конференції
  • На кого орієнтовано
  • Навіщо це невеликому контакт-центру
  • Повторювана програма
Особливості конференції
Практична конференція «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service» є одним з небагатьох тематичних заходів, у підготовці програми якого беруть участь безпосередньо представники галузі. Це дозволяє торкнутися найбільш актуальних тем для більшості контакт-центрів на сьогодні. Під час конференції можна буде дізнатися про секрети підвищення якості обслуговування, познайомитися з перевіреними методами результативних телефонних продажів, ефективного омніканального обслуговування та багато іншого. При цьому всі доповіді ґрунтуються на реальному досвіді провідних вітчизняних та закордонних компаній. Всього за один день учасники зможуть прослухати 12+ доповідей, заснованих на реальних кейсах, відвідати 7 майстер-класів від визнаних експертів ринку та переможців нагороди DzWINNER, взяти участь у обговореннях під час круглого столу та дискусійних панелей. Ми намагаємось, щоб кожен учасник нашої конференції зміг знайти для себе щось цікаве та корисне.
На кого орієнтовано
Практична конференція «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service», в першу чергу, орієнтована на керівників контакт-центрів та бізнес-підрозділів, які безпосередньо взаємодіють з клієнтами, а також директорів з розвитку та керівників ІТ-підрозділів компаній, що прагнуть збудувати тривалі взаємовигідні відносини зі своїми клієнтами. Кращі практики в такому випадку допомагають уникнути типових помилок та використовувати тільки перевірені інструменти у роботі.
Навіщо це невеликому контакт-центру
Звичайно, серед доповідачів заходу переважно представники найбільших контакт-центрів, які вже успішно конкурують з провідними зарубіжними компаніями. Але у нас є також доповіді від зовсім невеликих контакт-центрів. У будь-якому випадку практичний досвід справжніх професіоналів своєї справи буде корисний – він дозволить уникнути типових помилок та використовувати у роботі тільки перевірені інструменти. Але якщо ви не збираєтеся розвиватися та оптимізувати свої процеси обслуговування та продажів, то відвідувати нашу конференцію звісно не варто.
Повторювана програма
Так, ми істотно не змінюємо структуру сесій протягом декількох років, але намагаємося завжди відстежувати останні тенденції та запрошувати найбільш цікаві компанії, що домоглися значних результатів. Ми дуже ретельно підходимо до формування програми та робимо акцент саме на унікальному контенті, який буде цікавий нашій аудиторії. Ви не побачите у нас доповідей з інших заходів, а багато спікерів не матимуть великого досвіду публічних виступів, проте кейси та отримані практичні інструменти ви зможете успішно застосувати у своєму контакт-центрі.

  • Хто доповідачі
  • Формат конференції
  • Вартість участі
  • Заміна учасників від компанії
Хто доповідачі
В ході заходу своїм досвідом поділяться представники таких авторитетних гравців ринку: Епіцентр, Добробут, Kasta, Global Bilgi та багато інших. Серед учасників не лише представники найбільших контакт-центрів, а й власники бізнесу, ТОП-менеджери невеликих, але тих що динамічно розвиваються гравців Всього за один день учасники зможуть прослухати 12+ практичних доповідей, заснованих на реальних кейсах, відвідати 7 майстер-класів від визнаних експертів ринку та переможців нагороди DzWINNER.
Формат конференції
Всі доповіді конференції розраховані на 15 хвилин, що дозволяє отримати максимальну кількість інформації всього за один день. Програма розбита на три тематичні сесії, що охоплюють всі ключові аспекти обслуговування клієнтів у контакт-центрі (вибір стратегії, методи підвищення якості обслуговування, результативні телефонні продажі та технології). Ми створили якісний майданчик для обміну досвідом професіоналів, тому всі запитання учасники можуть обговорити з доповідачами та експертами в ході неформального спілкування в перервах. Оцінити та спробувати застосувати найбільш цікаві інструменти учасники зможуть під час майстер-класів від визнаних експертів та фіналістів професійної нагороди DzWINNER. Всі відвідувачі конференції можуть взяти участь у інтерактивному голосуванні, яке допоможе сформувати унікальну тематичну аналітику по ринку.
Вартість участі
Практична конференція «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service» проводиться для розвитку вітчизняного ринку контакт-центрів. На цьому заході ми не заробляємо, а всі отримані кошти ми інвестуємо в організацію конференцій та проведення супутніх заходів. Подібна вартість участі – можливість зібрати якісну аудиторію, дійсно зацікавлену в обміні практичним досвідом, а також гарантія досить високого рівня заходу.
Заміна учасників від компанії
На жаль, зміна учасників від однієї компанії перед заходом не є великою рідкістю. Ми працюємо на динамічному ринку, тому з розумінням ставимося до таких ситуацій і завжди йдемо на зустріч. Більш того, ми гарантовано повертаємо гроші або переносимо участь на наступні заходи за бажанням представника, якщо він не зміг відвідати нашу поточну конференцію. У той же час, ми просимо всеж-таки попереджати про зміну учасників якомога раніше, щоб зменшити ймовірність виникнення затримок у день заходу.

Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогоднішній день.

Практична
спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Погляд з позиції бізнесу

Під час конференції увагу аудиторії буде зміщено з операційної діяльності контакт-центру і сконцентровано на його ролі для бізнесу.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови і розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

В ході конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й задати питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів України, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.