Хто доповідачі
В ході заходу своїм досвідом поділяться представники таких авторитетних гравців ринку: Епіцентр, Добробут, Kasta, Global Bilgi та багато інших. Серед учасників не лише представники найбільших контакт-центрів, а й власники бізнесу, ТОП-менеджери невеликих, але тих що динамічно розвиваються гравців
Всього за один день учасники зможуть прослухати 12+ практичних доповідей, заснованих на реальних кейсах, відвідати 7 майстер-класів від визнаних експертів ринку та переможців нагороди DzWINNER.
Формат конференції
Всі доповіді конференції розраховані на 15 хвилин, що дозволяє отримати максимальну кількість інформації всього за один день. Програма розбита на три тематичні сесії, що охоплюють всі ключові аспекти обслуговування клієнтів у контакт-центрі (вибір стратегії, методи підвищення якості обслуговування, результативні телефонні продажі та технології). Ми створили якісний майданчик для обміну досвідом професіоналів, тому всі запитання учасники можуть обговорити з доповідачами та експертами в ході неформального спілкування в перервах.
Оцінити та спробувати застосувати найбільш цікаві інструменти учасники зможуть під час майстер-класів від визнаних експертів та фіналістів професійної нагороди DzWINNER.
Всі відвідувачі конференції можуть взяти участь у інтерактивному голосуванні, яке допоможе сформувати унікальну тематичну аналітику по ринку.
Вартість участі
Практична конференція «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service» проводиться для розвитку вітчизняного ринку контакт-центрів. На цьому заході ми не заробляємо, а всі отримані кошти ми інвестуємо в організацію конференцій та проведення супутніх заходів.
Подібна вартість участі – можливість зібрати якісну аудиторію, дійсно зацікавлену в обміні практичним досвідом, а також гарантія досить високого рівня заходу.
Заміна учасників від компанії
На жаль, зміна учасників від однієї компанії перед заходом не є великою рідкістю. Ми працюємо на динамічному ринку, тому з розумінням ставимося до таких ситуацій і завжди йдемо на зустріч. Більш того, ми гарантовано повертаємо гроші або переносимо участь на наступні заходи за бажанням представника, якщо він не зміг відвідати нашу поточну конференцію.
У той же час, ми просимо всеж-таки попереджати про зміну учасників якомога раніше, щоб зменшити ймовірність виникнення затримок у день заходу.