61% In-house
20% Спеціалізована підтримка
11% Інше
8% Outsourcing
24% 50-100
21% 20-50
15% 100-200
13% До 20
12% 200-500
9% Понад 500
6% Інше
100% Так
0% Ні
68% Цікава та корисна
29% В цілому сподобалося
3% Добре, але могло бути краще
0% Нецікава
Запорукою успіху конференцій «Контакт-центри: кращі практики» і «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service» завжди були якісний контент і практична спрямованість всіх виступів, тому, що переважна більшість доповідей засновані на реальних кейсах. Ми ретельно підходимо до вибору тем і постійно займаємося пошуком нових цікавих спікерів та кейсів. У всіх чотирьох конференціях за 2018-2019 рр. понад 95% учасників оцінили виступи наших спікерів на «добре» і «відмінно», безумовним лідером стала єдина конференція у 2022 році з показником в 99%.
Виступи доповідачів на минулій конференції на «добре» і «відмінно» оцінили 98% учасників, а 2 особи поставили тільки «задовільно», хоча загалом спікери отримали найбільше оцінок «відмінно» за весь час саме цієї конференції.
Уже традиційно наші конференції, присвячені «Sales&Service», оцінюються дещо гірше заходів з персоналу та організації процесів. Значно рідше тут бувають кейси, які підходять абсолютно всім, але зате саме на цих конференціях частіше вдається поглянути на звичні питання під іншим кутом і знайти нові нестандартні підходи. Особливо показово, що керівники компаній і великих підрозділів значно частіше оцінюють наші заходи вище, оскільки бачать картину більш повно і можуть знайти найбільш ефективне застосування нових інструментів і підходів.
При формуванні програми конференції, нерідко, ми намагаємося залучати в якості спікерів учасників попередніх заходів, бо вони вже знайомі з особливостями нашого формату і їм легше адаптувати свій виступ до наших вимог. Практично завжди колишні доповідачі наших конференцій виставляють вищі оцінки, ніж до свого виступу, оскільки вже розуміють, наскільки важко якісно представити хороший кейс за 15 хвилин.
52% Відмінно
46% Добре
2% Задовільно
0% Погано
Приємно, що відвідувачі відзначають наші намагання зробити конференцію цікавою, корисною та різноманітною. Так всі 11 активностей щодо яких ми пропонували проголосувати набрали майже однакову кількість голосів, а однією з найбільш популярних відповідей стало «Все сподобалося». Ми впевнені, що обмін досвідом може і повинен допомогти українському ринку більш якісно розвиватися після нашої якнайшвидшої перемоги. Саме тому ми будемо намагатись проводити на регулярній основі тематичні події для професіоналів і зворотній зв’язок наших відвідувачів допомагає більш якісно спланувати такі заходи.
Конференції «Контакт-центри: кращі практики» і «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service» традиційно збирають власників бізнесу, менеджерів середньої та вищої ланки контакт-центрів, зацікавлених в ефективному розвитку свого бізнесу. Так, 24 квітня 2024 року серед учасників заходу 61% відвідувачів очолювали контактний центр або ключовий підрозділ в ньому. Тим і цікавіше були результати онлайн-голосування професіоналів ринку, яке вже стало невід’ємною частиною наших конференцій. Ми плануємо їх активно використовувати під час наших невеличких (але корисних) подій.
Ознайомитися з основними результатами голосування і переглянути фотозвіт з заходу можна на нашій сторінці в facebook. Не забувайте підписуватися)!
Також нагадуємо, що записи всіх виступів розміщуються на нашому каналі в YouTube.
Організаційний комітет конференції вдячний всім учасникам заходу, що висловили свої зауваження та пропозиції. Ми постараємося врахувати всі рекомендації та зробити практичну конференцію «Контакт-центри: кращі практики» ще цікавішою і кориснішою вже 26 вересня 2024 року!