Має 10-річний досвід роботи у напрямку фінансів та банкінгу, логістиці, рітейлі, де отримала професійну експертизу з продажів, бізнес-аналізу, підтримки клієнтів та розвитку партнерської мережі. Працювала з широким спектром компаній – від маленьких стартапів до компаній зі списку Fortune 500.
В компанії Ender Turing головну мету своєї роботи вбачає в тому, щоб допомогти клієнтам перетворити власний контакт-центр з «витратної зони» на дохідну та утворити важливий аналітично-інформаційний хаб для бізнесу.
Як емоції клієнта під час дзвінка впливають на бізнес-показники? Кейс ОТП Банку
Співдоповідач: Дмитро Граматік, начальник Довідкового центру, ОТП Банк
Оцінити можливості та реальну користь від аналізу розмов, віднайти нові шляхи покращення бізнес-показників за участі контакт-центру, отримати розуміння того, як насправді працюють платформи мовної аналітики на показових прикладах.