fbpx

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/crm-sales-service-ua.svg
24 квітня 2024 рокуКиїв
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/kachnova-320x320.jpg
Ender Turing

Христина Качнова

Христина Качнова – аккаунт-менеджер та керівник відділу розвитку партнерських відносин компанії Ender Turing – розробника інноваційної платформи, що допомагає отримати повний спектр бізнес-інсайтів за допомогою миттєвого аналізу розмов у власному контакт-центрі.

Має 10-річний досвід роботи у напрямку фінансів та банкінгу, логістиці, рітейлі, де отримала професійну експертизу з продажів, бізнес-аналізу, підтримки клієнтів та розвитку партнерської мережі. Працювала з широким спектром компаній – від маленьких стартапів до компаній зі списку Fortune 500.

В компанії Ender Turing головну мету своєї роботи вбачає в тому, щоб допомогти клієнтам перетворити власний контакт-центр з «витратної зони» на дохідну та утворити важливий аналітично-інформаційний хаб для бізнесу.


Тема:

Як емоції клієнта під час дзвінка впливають на бізнес-показники? Кейс ОТП Банку


Тези доповіді:

  • Для чого робити аналіз розмов?
  • Контакт-центр – інформаційно-аналітичний хаб компанії. Як в цьому допомагає мовна аналітика?
  • Що таке емоційна карта лояльності клієнта: дослідження Harvard Business Review
  • Кейс ОТП Банку: як використовувати знання про емоції клієнтів для покращення ефективності бізнесу
  • Можливості мовної аналітики на прикладі платформи Ender Turing: автоматизація скорингу, контроль верифікації клієнта в розмові, анонімізація і шифрування, контроль відповідності скриптам тощо.

Співдоповідач: Дмитро Граматік, начальник Довідкового центру, ОТП Банк


Виступ Христини Качнової дозволить:

Оцінити можливості та реальну користь від аналізу розмов, віднайти нові шляхи покращення бізнес-показників за участі контакт-центру, отримати розуміння того, як насправді працюють платформи мовної аналітики на показових прикладах.

Презентація в форматі PDF

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.