fbpx

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/crm-sales-service-ua.svg
24 квітня 2024 рокуКиїв
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/dzhevaha-1-320x320.jpg
Zakupivli.Pro

Сергій Джевага

Сергій Джевага – керівник відділу клієнтської підтримки та CRM Zakupivli.Pro – найбільшого майданчику державних і комерційних торгів, а також офіційного учасника системи електронних державних закупівель Prozorro.

Сергій понад 15 років працює в напрямку клієнтського сервісу та дистанційних продажів, з яких майже 13 років на управлінських посадах.

Кар’єру почав з позиції оператора контакт-центру великого банку, де вперше і занурився у процеси якісного обслуговування клієнтів. Надалі покращував навички і отримував унікальний досвід в фінансовому секторі, дистрибуції запчастин, аутсорсинговому контакт-центрі тощо. Саме глибока експертиза та крос-галузевий досвід розбудови системи продажів та клієнтського обслуговування дозволили в 2021 році доєднатися до команди Zakupivli.Pro і очолити клієнтську підтримку майданчику, який надає якісний сервіс користувачам від комфортної участі до перемоги в торгах.


Досягнення:

  • Реалізація понад 20 великих проєктів телемаркетингу.
  • Оптимізація витрат на телефонію (понад 30%) за рахунок зміни процесів клієнтського обслуговування на майданчику державних закупівель зі збереженням показників якості обслуговування.
  • Створення та розбудова підрозділу дистанційних продажів одного з найбільших дистриб’юторів автозапчастин України.
  • Реалізація та успішний запуск чат-боту з обслуговування клієнтів для одного з українських банків.

Тема:

Як prozorro продавати державі під час війни?


Тези доповіді:

Розглядаючи реформування системи продажів чи закупівель в будь-якому бізнесі, набагато доцільніше орієнтуватися на практичні кейси та кращий досвід. Звісно, що найбільш разюча трансформація відбулася саме з системою державних закупівель, тож під час доповіді ми розглянемо приклад роботи системи Prozorro, яка щорічно дозволяє економити Україні мільярди гривень.

Три ключові фактори, на які ми будемо спиратись:

  • Прозорість
    Основні показники ринку державних закупівель: пропозиції, конкуренція, % економії
  • Доступність
    Як продавати державі без тендеру, але з конкуренцію через Prozorro Market?
  • Інновації
    Зручна платформа, якісний сервіс і показова аналітика, що дозволяє побачити, куди витрачаються державні кошти

Виступ Сергія Джеваги дозволить:

Оцінити, як трансформувалась система державних закупівель загалом та під час війни, в чому її переваги та недоліки, а також – як такий досвід можна використати в бізнесі.
Окремий бонус – розуміння процесу запуску взаємовигідних продажів державі без витрат на пошук клієнтів.

Презентація в форматі PDF

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.