Сергій понад 15 років працює в напрямку клієнтського сервісу та дистанційних продажів, з яких майже 13 років на управлінських посадах.
Кар’єру почав з позиції оператора контакт-центру великого банку, де вперше і занурився у процеси якісного обслуговування клієнтів. Надалі покращував навички і отримував унікальний досвід в фінансовому секторі, дистрибуції запчастин, аутсорсинговому контакт-центрі тощо. Саме глибока експертиза та крос-галузевий досвід розбудови системи продажів та клієнтського обслуговування дозволили в 2021 році доєднатися до команди Zakupivli.Pro і очолити клієнтську підтримку майданчику, який надає якісний сервіс користувачам від комфортної участі до перемоги в торгах.
Як prozorro продавати державі під час війни?
Розглядаючи реформування системи продажів чи закупівель в будь-якому бізнесі, набагато доцільніше орієнтуватися на практичні кейси та кращий досвід. Звісно, що найбільш разюча трансформація відбулася саме з системою державних закупівель, тож під час доповіді ми розглянемо приклад роботи системи Prozorro, яка щорічно дозволяє економити Україні мільярди гривень.
Три ключові фактори, на які ми будемо спиратись:
Оцінити, як трансформувалась система державних закупівель загалом та під час війни, в чому її переваги та недоліки, а також – як такий досвід можна використати в бізнесі.
Окремий бонус – розуміння процесу запуску взаємовигідних продажів державі без витрат на пошук клієнтів.