fbpx

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/crm-sales-service-ua.svg
22 травня 2025 рокуКиїв

Доповідачі

Практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service» – це унікальна можливість познайомитися з перевіреними напрацюваннями провідних гравців ринку та компаній, що динамічно розвиваються.

Серед доповідачів конференції професіонали галузі чий досвід може бути корисний для будь-якого контакт-центру та сервісної компанії – дозволить уникнути типових помилок та більш ефективно розвивати бізнес.
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/05/marusich-2025.jpg

Експерт з сервісу

Оксана Марусич

Під час майстер-класу відвідувачі конференції познайомляться з новим та незвичайним для багатьох терміном «Квантовий сервіс». Досвідом і перевіреними інструментами поділиться одна з найкращих експертів з сервісу в Україні.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/02/oleshko-pro.jpg

Психотерапевт

Олександр Олешко

Професійний погляд на психологію продажів під час війни від кращого спікера минулої конференції. Це той випадок, коли складні речі доносяться цікаво і з гумором, а дієві інструменти роботи пояснюються на яскравих прикладах.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/04/dergacheva.jpg

МЛ ДІЛА

Ірина Дергачова

Розкриє недооцінений потенціал та презентує перевірені практичні інструменти, які можуть і мають стати путівником розбудови успішної сервісної компанії у галузі якісних професійних послуг і не тільки…

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/yarosh.jpg

Get Worker

Валентина Ярош

Не тільки поділиться ключовими трендами ринку контакт-центрів, а й ініціює обмін досвідом щодо реального кейсу компанії з формування людяності в продажах під час ServiceCompass.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2018/08/nazarchuk2.jpg

Eva.ua

Наталя Назарчук

CX-воркшоп – новий формат обміну досвідом професіоналів, який не тільки може допомогти розібратися у складних поняттях, а й опрацювати сервісні підходи провідних компаній та дієві інструменти, перевірені на практиці.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/valikus.jpg

DZWINNER

Валентин Касюн

Презентує найбільш цікаві кейси та показові записи розмов серед фіналістів Нагороди DzWINNER-2024, а також розбере помилки в обслуговуванні та продажах.


Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.

Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогоднішній день.

Практична направленість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Погляд з позиції бізнесу

В рамках конференції увагу аудиторії буде зміщено з операційної діяльності контакт-центру і сконцентровано на його ролі для бізнесу.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови і розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

В ході конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й задати питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів України, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.




Нагорода DZWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.