fbpx

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/crm-sales-service-ua.svg
22 травня 2025 рокуКиїв
Програма практичної конференції

Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service (2025)

Всі доповіді практичної конференції базуються на реальних кейсах провідних вітчизняних контакт-центрів, які зацікавлені у якісному розвитку сервісу та побудові прозорих продажів в Україні.
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/notepad.svg

Реєстрація учасників
Кава-брейк

08.30-09.30
Сесія 1

Вибір оптимальної стратегії обслуговування

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/watch.svg
Вступне слово організаторів конференції

Короткий путівник по майбутньому заходу

09.30-09.45

Наша конференція – це не тільки унікальна змога познайомитись з практичним досвідом кращих фахівців України, але й реальна можливість знайти відповіді на найбільш актуальні питання. Програма дуже насичена, тому ми стисло презентуємо особливості та запросимо всіх доєднатися до системи інтерактивного голосування. Разом ми зможемо сформувати та обговорити унікальну аналітику ринку.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/02/yarosh.jpg
Валентина Ярош, CEO, Get-Worker

Що таке людяний сервіс і як це відповідає світовим трендам

09:45-10:00

Валентина не тільки поділиться ключовими світовими трендами ринку обслуговування клієнтів, але й допоможе оцінити їх перспективи в Україні, а також продемонструє сприйняття відвідувачами за допомогою системи інтерактивного голосування.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/valikus.jpg
Валентин Касюн, продюсер, Нагорода DZWINNER

Нові виклики у комунікаціях: продажі, сервіс, штучний інтелект та війна

10:00-10:15

Близько 100 000 прослуханих розмов продавців і консультантів сотень різних компаній дають підстави стверджувати, що так як було з продажами і сервісом у наших компаніях – більше не буде. Все стане або відчутно краще, або відчутно гірше. Відверто поговоримо про продажі, сервіс, штучний інтелект та війну.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/05/totskaya.jpg
Наталя Тоцька, власниця консалтингової агенції TOTSKA CustomerVista Advising

Помилки при проведенні досліджень задоволеності клієнтів

10:15-10:30
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/05/gerasimchuk.jpg
Юлія Герасимчук, керівник контакт-центру, Vodafone Україна

Що насправді може стати запорукою людяності

10:30-10:45
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/analytics.svg

Питання-відповіді

10:45-10:55

Учасники конференції можуть поставити питання спікерам на підставі прослуханих кейсів, взяти участь в інтерактивному голосуванні та обговорити отримані результати.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/hierarchical-structure.svg

Кава-брейк

10:55-11:20

Ми зацікавлені, щоб усі учасники конференції більше спілкувалися між собою та ставили питання запрошеним експертам. Впізнати експертів з продажів можна по зеленим стрічкам на беджах, сині – визначають експертів з сервісу, червоні допоможуть знайти фахівців з технологій.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/valikus.jpg
Валентин Касюн, Нагорода DZWINNER

Майстер-клас: «Чому молитви і прокляття читаються у голос? Або відверто про науку та магію в комунікаціях»

11:20-12:20
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/05/danylenko.jpg
Маша Даниленко, HRD, Техно Їжак

Майстер-клас. Як досягти людяності: нестандартний підхід до формування корпоративної культури

11:20-12:20
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2018/08/customer-service.svg
Модератор: Валентина Ярош, Get-Worker

ServiceCompass: «Опрацювання реального кейсу компанії з формування людяності в продажах»

11:20-12:20
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/watch.svg

Обід

12:20-13:00
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/05/mytrofanova.jpg
Альона Митрофанова, директорка департаменту національного контакт-центру, Нова Пошта

Майстер-клас: Чи можна надіслати людяність по пошті

13:00-14:00
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/computer.png
Костянтин Торхов, директор з розвитку бізнесу, Ареон Консалтинг

Майстер-клас на тему: Людяність в контакт-центрі: технологічний погляд

13:00-14:00
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/dzwinner1.png
Модератор: Валентин Касюн, Нагорода DZWINNER

Майстер-клас: «ТОР-фішки у комунікаціях: кращі кейси DZWINNER-2024»

13:00-14:00

Хочете почути і побачити кращі кейси DZWINNER-2024? Тоді цей майстер-клас – для вас! Реальні кейси. Складні завдання. І думка та оцінки Журі. Цей МК – чи не єдина можливість почути, побачити і обговорити кейси учасників перегонів.

Сесія 2

Методи підвищення рівня обслуговування

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/dzhevaha-1.jpg
Сергій Джевага, директор з сервісу, Zakupivli.Pro

Штучний інтелект у тендерах: як АІ-помічники змінюють закупівлі

14:10-14:25
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/04/pavlenko.jpg
Оксана Павленко, керівник контакт-центру, Сімпатік Груп

Людяний сервіс з військовим колоритом

14:25-14:40
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/05/nazarevich.jpg
Олена Назаревич, керівниця Управління дистанційного сервісу фізичних осіб, Sense Bank

Людяність в каналах підтримки: ефект для агентів, клієнтів та бізнесу

14:40-14:55
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/conference_male-01.svg
Олег Бублик, операційний директор, ресторанна мережа Джанні Груп

Фактори якісних змін в обслуговуванні клієнтів в чаті

14:55-15:10
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/dergacheva.jpg
Ірина Дергачова, керівник департаменту дистанційного сервісу, Медична лабораторія ДІЛА

Коли скарга приводить до системних змін

15:10-15:25
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/analytics.svg

Питання-відповіді

15:25-15:40

Учасники конференції можуть ставити питання спікерам на підставі прослуханих кейсів та взяти участь в інтерактивному голосуванні на найбільш актуальні теми обслуговування клієнтів.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/hierarchical-structure.svg

Кава-брейк

15:40-16:10

Зона для вільного спілкування буде розділена за тематичними напрямками. Учасники конференції можуть обговорити кейси з обслуговування клієнтів в контакт-центрі з колегами та поспілкуватися з експертами в неформальній атмосфері.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/05/marusich-2025.jpg
Оксана Марусич, експерт з сервісу

Майстер-клас: Як розвиток людяності призводить до рівноваги та поваги у відносинах з клієтом

16:10-17:10
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/03/patsera.jpg
Костянтин Пацера, директор, Analytical Boutique

Майстер-клас: «Ефективні продажі: погляд з точки зору аналітики»

16:10-17:10
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/target.png
Модератор: Крістіна Фоміна, керівник контакт-центру, Банк Кредит Дніпро

Дискусійна панель: «Продажі майбутнього: технології, довіра, людяність»

16:10-17:10

Ми окремо обговоримо найбільш болючі теми від провідних експертів-практиків з трьох різних, але дуже залежних від якості сервісу галузей – банківська (Банк Кредит Дніпро), телекомунікаційна (Київстар) та рітейл (Kasta).

Сесія 3

Побудова ефективної системи продажів

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2024/02/oleshko-pro.jpg
Олександр Олешко, практикуючий психотерапевт

Розвиток комунікативних навичок: погляд психолога

17:25-17:40
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/05/masterzoo.jpg
В’ячеслав Дегтяр, регіональний директор роздрібних продажів, MasterZoo

Як любов до тваринок може призвести до формування людяності до їх господарів

17:40-17:55
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2018/09/slobodyanyuk1.jpg
Тетяна Слободянюк, операційний директор, начальник відділу управління клієнтським досвідом, Добробут

Пошук золотої середини між продажами та людяністю

17:55-18:10
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/05/rybak.jpg
Данило Рибак, керівник центру дистанційного продажу, Vodafone Україна

Цифрова харизма: алгоритм знає, що сказати

18:10-18:25
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/analytics.svg

Питання-відповіді

18:25-18:40

Учасники конференції можуть ставити питання спікерам на підставі прослуханих кейсів, взяти участь та обговорити результати інтерактивного голосування на найбільш актуальні теми.

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/badge.svg

Нагородження кращих доповідачів конференції та підбиття підсумків

18:40-19:00
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/watch.svg

Фуршет. Вільне спілкування.

19:00-20:00

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.

Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогоднішній день.

Практична
спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Погляд з позиції бізнесу

В рамках конференції увагу аудиторії буде зміщено з операційної діяльності контакт-центру і сконцентровано на його ролі для бізнесу.




Авторитетні
спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови і розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

В ході конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й задати питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів України, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.




Нагорода DZWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.