Наша конференція – це не тільки унікальна змога познайомитись з практичним досвідом кращих фахівців України, але й реальна можливість знайти відповіді на найбільш актуальні питання. Програма дуже насичена, тому ми стисло презентуємо особливості та запросимо всіх доєднатися до системи інтерактивного голосування. Разом ми зможемо сформувати та обговорити унікальну аналітику ринку.
Валентина не тільки поділиться ключовими світовими трендами ринку обслуговування клієнтів, але й допоможе оцінити їх перспективи в Україні, а також продемонструє сприйняття відвідувачами за допомогою системи інтерактивного голосування.
Близько 100 000 прослуханих розмов продавців і консультантів сотень різних компаній дають підстави стверджувати, що так як було з продажами і сервісом у наших компаніях – більше не буде. Все стане або відчутно краще, або відчутно гірше. Відверто поговоримо про продажі, сервіс, штучний інтелект та війну.
Хочете почути і побачити кращі кейси DZWINNER-2024? Тоді цей майстер-клас – для вас! Реальні кейси. Складні завдання. І думка та оцінки Журі. Цей МК – чи не єдина можливість почути, побачити і обговорити кейси учасників перегонів.
Ми окремо обговоримо найбільш болючі теми від провідних експертів-практиків з трьох різних, але дуже залежних від якості сервісу галузей – банківська (Банк Кредит Дніпро), телекомунікаційна (Київстар) та рітейл (Kasta).