Наша конференція – це не тільки унікальна змога познайомитись з практичним досвідом кращих фахівців України, але й реальна можливість знайти відповіді на найбільш актуальні питання. Програма дуже насичена, тому ми стисло презентуємо особливості та запросимо всіх доєднатися до системи інтерактивного голосування. Разом ми зможемо сформувати та обговорити унікальну аналітику ринку.
Разом ми спробуємо відповісти на розповсюджене питання «Які переваги насправді може дати CRM-система бізнесу?» та розберемо цікаві і корисні кейси на прикладі однієї з найбільших торгівельних мереж України.
Майстер-клас познайомить з цікавими особливостями та надасть корисні практичні рекомендації у роботі з сегментацією та формуванні якісної персональної пропозиції на прикладі однієї з найбільших торгівельних мереж України.
Запуск нагороди DzWINNER у 2014 році сприяв суттєвому підвищенню конкуренції та професійних навичок у галузі контакт-центрів. Ми прагнемо надати новий поштовх ринку України у напрямку сервісу, тому обговоримо перші кроки та особливості запуску нового прозорого рейтингу клієнтського обслуговування.
CX-воркшоп – новий формат обміну досвідом професіоналів, який не тільки може допомогти розібратися у складних поняттях, а й опрацювати сервісні підходи провідних компаній та дієві інструменти, перевірені на практиці.
Професійний погляд на психологію продажів під час війни від кращого спікера минулої конференції. Це той випадок, коли складні речі доносяться цікаво і з гумором, а дієві інструменти роботи пояснюються на яскравих прикладах.
Під час воркшопу учасники конференції зможуть зсередини подивитися на особливості та процес оцінки Нагороди DzWINNER, подивистися мотивацію компаній-номінантів, а також поставити себе на місце члена журі та розібрати конкурсні роботи.
Доповідь допоможе розкрити недооцінений потенціал та презентує перевірені практичні інструменти, які можуть і мають стати путівником розбудови успішної сервісної компанії у галузі якісних професійних послуг і не тільки…
Під час виступу ми дізнаємось, що допомогло команді банку отримати приголомшливий результат у нагороді DzWINNER-2023 – 5 призових місць з 7 можливих у номінації «Консультант року (чати)».
Ми не тільки познайомимось зі світовими трендами застосування штучного інтелекту в автоматизації бізнес-процесів, але й оцінемо реальні кейси ефективного використання AI для оптимізації сервісних процесів та продажів, оцінки якості обслуговування тощо.
Під час майстер-класу відвідувачі конференції познайомляться з новим та незвичайним для багатьох терміном «Квантовий сервіс». Досвідом і перевіреними інструментами поділиться одна з найкращих експертів з сервісу в Україні.