Як і багато хто в галузі контактних центрів, Сергій почав свою кар’єру з позиції простого оператора у 2007 році. Прагнучи досягати максимальних результатів на кожному місці, досить швидко просувався по кар’єрній драбині, пройшовши всі етапи – супервізор, керівник відділу, начальник контакт-центру, операційний директор, керівник бізнесу. За його плечима досвід в таких компаніях, як LeBoutique, TaxFree4U, Bank4You, Банк Русский стандарт (сьогодні – Forward Bank), Credit Collection Group, UkrFinance (сьогодні – VostokFinance group), UCG, Upsale.me.
У своїй роботі робить ставку на командоутворення, оперативне введення змін і досягнення значущих зрозумілих результатів. Сергій має значний досвід в побудові та організації процесів контакт-центру, запуск обслуговування в режимі 24/7 і масових кампаній, спеціалізується на виході на нові ринки та ефективному управлінні територіально розподіленими структурами.
Оптимізація та побудова з «нуля» процесів роботи з клієнтами у 28 країнах ЄС, а також Азії та Аравійського півострова.
За 4 роки роботи в Upsale.me розширив географію проектів компанії до 22 країн і перетворив контакт-центр в надійного партнера для своїх клієнтів, якого вони з задоволенням рекомендують колегам і знайомим. Уже сьогодні у своїй роботі компанія використовує native-спікерів таких рідкісних мов, як Урду, суахілі, Хінді, кількох діалектів арабської мови та ін.
Вихід на нові ринки: 5 простих правил успішних продажів
Ви маєте успішний контакт-центр і замислюєтеся про вихід на нові ринки? На жаль, для цього не завжди достатньо лише нестандартної бізнес-стратегії, наявності ресурсів і бажання. Територіальне розташування, релігія та релігійність, мовні групи, національний колорит – все це важливий, але далеко не закінчений перелік факторів, що впливають на запуск успішного проєкту дистанційних продажів в регіоні. Сьогодні ми обговоримо 5 простих правил, які безпосередньо впливають на складну систему продажів:
Звернути увагу на різні національні особливості успішних продажів в країнах Африки, Азії та Латинської Америки, а також детально розібрати правила і підходи, які безпосередньо впливають на результативність подібних «екзотичних» проєктів.