fbpx

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/crm-sales-service.svg
26 травня 2021 годаКиїв
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/bevzenko-320x320.jpg
Незалежний експерт

Сергій Бевзенко

Сергій Бевзенко – незалежний експерт з побудови системи продажів в країнах Африки, Азії, Латинської Америки та Західної Європи. У недавньому минулому – генеральний директор міжнародного аутсорсингового контакт-центру Upsale.me, що допомагає своїм клієнтам у сфері товарного бізнесу розвивати продажу у 22 країнах світу.

Як і багато хто в галузі контактних центрів, Сергій почав свою кар’єру з позиції простого оператора у 2007 році. Прагнучи досягати максимальних результатів на кожному місці, досить швидко просувався по кар’єрній драбині, пройшовши всі етапи  супервізор, керівник відділу, начальник контакт-центру, операційний директор, керівник бізнесу. За його плечима досвід в таких компаніях, як LeBoutique, TaxFree4U, Bank4You, Банк Русский стандарт (сьогодні – Forward Bank), Credit Collection Group, UkrFinance (сьогодні – VostokFinance group), UCG, Upsale.me.

У своїй роботі робить ставку на командоутворення, оперативне введення змін і досягнення значущих зрозумілих результатів. Сергій має значний досвід в побудові та організації процесів контакт-центру, запуск обслуговування в режимі 24/7 і масових кампаній, спеціалізується на виході на нові ринки та ефективному управлінні територіально розподіленими структурами.


Досягнення:

Оптимізація та побудова з «нуля» процесів роботи з клієнтами у 28 країнах ЄС, а також Азії та Аравійського півострова.

За 4 роки роботи в Upsale.me розширив географію проектів компанії до 22 країн і перетворив контакт-центр в надійного партнера для своїх клієнтів, якого вони з задоволенням рекомендують колегам і знайомим. Уже сьогодні у своїй роботі компанія використовує native-спікерів таких рідкісних мов, як Урду, суахілі, Хінді, кількох діалектів арабської мови та ін.


Тема:

Вихід на нові ринки: 5 простих правил успішних продажів


Тези доповіді:

Ви маєте успішний контакт-центр і замислюєтеся про вихід на нові ринки? На жаль, для цього не завжди достатньо лише нестандартної бізнес-стратегії, наявності ресурсів і бажання. Територіальне розташування, релігія та релігійність, мовні групи, національний колорит – все це важливий, але далеко не закінчений перелік факторів, що впливають на запуск успішного проєкту дистанційних продажів в регіоні. Сьогодні ми обговоримо 5 простих правил, які безпосередньо впливають на складну систему продажів:

  • Продажі з національним колоритом: арабу та індусу продавати потрібно по-різному
  • Свята та їх вплив на продажі: не Великоднем єдиним
  • Інструменти просування: як правильно будувати акції для клієнтів, які живуть в різних країнах
  • Петлі продажів: що робити якщо у вас погано купують?
  • Роль персоналу: як найкраще будувати відносини зі співробітниками, які знаходяться в іншій країні?

Виступ Сергія Бевзенко дозволить:

Звернути увагу на різні національні особливості успішних продажів в країнах Африки, Азії та Латинської Америки, а також детально розібрати правила і підходи, які безпосередньо впливають на результативність подібних «екзотичних» проєктів.

Презентація в форматі PDF

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.