Свою кар’єру на підприємстві почала у 2013 році, коли прийшла на роботу до ДП «Документ» на посаду інспектора з основної діяльності Департаменту обслуговування громадян.
Менше ніж за місяць роботи на посаді інспектора з основної діяльності проявила себе та стала керівником напрямку VIP-обслуговування, а вже за півроку була призначена на посаду заступника начальника центру.
Приймала участь в створенні стандартів обслуговування «Паспортного сервісу» та стандартних операційних процедур для інспекторів підприємства.
У 2015 році відкрила з нуля та очолила другий у місті Києві центр обслуговування громадян «Паспортний сервіс». Набутий досвід попередніх років (підбір, навчання та адаптація персоналу, спілкування та налагодження співпраці з різними державними установами та організаціями, вирішення конфліктних та не стандартних кейсів) допоміг створити сильну команду та успішно працювати по теперішній час.
Сервіс у державному підприємстві – мрії збуваються
Які асоціації найчастіше у вас виникають, коли промовляється термін «державний сервіс»?
Скоріш за все, асоціації не дуже позитивні, але не все так однозначно. Сьогодні ми оцінимо приклад становлення центрів обслуговування громадян «Паспортний сервіс» – проекту, який якісно виділився на загальному тлі реформ.
Ми розглянемо новий підхід від ідеї до отриманих перших результатів, розберемо ключові складнощі та отримані можливості, а також оцінимо ключові складові успіху.
Розглянути історію становлення державного підприємства, яке кинуло виклик звичному «державному сервісу» і повернуло державу «обличчям до людини».
Ви дізнаєтесь, що для цього вже було зроблено, що робиться і що далі…