fbpx

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/crm-sales-service-ua.svg
26 травня 2021 рокуКиїв
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/malisheva-1-320x320.jpg
Державне підприємство «Документ»

Вікторія Малишева

Вікторія Малишева – начальник другого відділу обслуговування громадян Департаменту організації основної діяльності державного підприємства «Документ», очолює центр обслуговування громадян «Паспортний сервіс» що знаходиться у м. Києві на пр-т М. Бажана, 1Є.

Свою кар’єру на підприємстві почала у 2013 році, коли прийшла на роботу до ДП «Документ» на посаду інспектора з основної діяльності Департаменту обслуговування громадян.

Менше ніж за місяць роботи на посаді інспектора з основної діяльності проявила себе та стала керівником напрямку VIP-обслуговування, а вже за півроку була призначена на посаду заступника начальника центру.

Приймала участь в створенні стандартів обслуговування «Паспортного сервісу» та стандартних операційних процедур для інспекторів підприємства.

У 2015 році відкрила з нуля та очолила другий у місті Києві центр обслуговування громадян «Паспортний сервіс». Набутий досвід попередніх років (підбір, навчання та адаптація персоналу, спілкування та налагодження співпраці з різними державними установами та організаціями, вирішення конфліктних та не стандартних кейсів) допоміг створити сильну команду та успішно працювати по теперішній час.


Досягнення:

  • За 3 роки підготувала близько 300 інспекторів «з нуля», активно ділилась досвідом з колегами з інших центрів, приймала участь в підготовці персоналу та налагодженню робочих процесів нових центрів.
  • Підготувала керівників для 5 нових центрів обслуговування зі своєї команди.
  • Отримала безліч грамот та подяк від керівництва підприємства та Голови Державної міграційної служби.
  • Отримала національний сертифікат «Зірка якості» за невичерпну активність у роботі, професіоналізм і нестримне прагнення до розвитку у номінації «Начальник року».
  • Побудувала молоду, сильну та амбітну команду.

Тема:

Сервіс у державному підприємстві – мрії збуваються


Тези доповіді:

Які асоціації найчастіше у вас виникають, коли промовляється термін «державний сервіс»?

Скоріш за все, асоціації не дуже позитивні, але не все так однозначно. Сьогодні ми оцінимо приклад становлення центрів обслуговування громадян «Паспортний сервіс» – проекту, який якісно виділився на загальному тлі реформ.

Ми розглянемо новий підхід від ідеї до отриманих перших результатів, розберемо ключові складнощі та отримані можливості, а також оцінимо ключові складові успіху.


Виступ Вікторії Малишевої дозволить:

Розглянути історію становлення державного підприємства, яке кинуло виклик звичному «державному сервісу» і повернуло державу «обличчям до людини».

Ви дізнаєтесь, що для цього вже було зроблено, що робиться і що далі…

Презентація в форматі PDF

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.