fbpx

Контакт-центры: лучшие практики | Sales&Service
26 травня 2021 рокуКиїв
:hrs:min:sec

Проведемо безпечну офлайн-конференцію разом

Ситуація, що склалася на ринку істотно позначилася на організації процесів роботи  поняття «дистанційна робота» увійшло навіть до ужитку абсолютно не пристосованих для цього компаній. Звичайно ж, сфера контакт-центрів була готова до такого переходу значно краще за більшість представників інших галузей. Омніканальне обслуговування, віддалені оператори, Web-інтерфейс робочого місця, кращі практики, детальна аналітика тощо  все це звичні фрази практично для будь-якого контактного центру, що успішно працює на нашому ринку.

При цьому, така адаптованість висуває особливі вимоги до заходів з обміну досвідом професіоналів у сфері контакт-центрів. Уже 10 років в Україні найбільш значущою подією в цій сфері є практична конференція «Контакт-центри: кращі практики», яка щорічно збирає в одному місці 250-300 провідних фахівців галузі. За цей час формат конференції перетворився зі звичного для багатьох набору «лекційних» доповідей в прикладний набір практичних активностей. Всього за один день учасники заходу встигають прослухати 12 тематичних доповідей, заснованих на розборі реальних кейсів, відвідати 5-7 інтерактивних майстер-класів від визнаних експертів ринку, обговорити актуальні питання в рамках дискусійних панелей та круглих столів, а також отримують унікальну можливість живого спілкування з колегами-професіоналами. Все це допомагає не тільки уникнути типових помилок, але і використовувати тільки найкращі перевірені практики у своїй роботі.

Чи не стане винятком і майбутня конференція «Контакт-центри: кращі практики | Sales & Service», яка відбудеться 26 травня 2021 року.

Програма практичної конференції

Чому ми не переходимо в онлайн? Чи знаєте Ви, що коли людина навчається та освоює нові навички її мозок фізично змінюється? На такі зміни впливають не тільки отриманий контент, але й навколишнє середовище, звуки, запахи, додаткове спілкування і навіть переміщення в просторі…

Ми прагнемо, щоб Ви отримали максимум користі від участі в нашій конференції, тому хочемо занурити наших учасників у відповідну професійну атмосферу. Якісний контент, додаткове спілкування з колегами, нові емоції й знайомства  все це допоможе отримати унікальний досвід, який, на жаль, поки не зможе забезпечити жоден «онлайн».

Окрім того, перехід в онлайн значно ускладнюють особливості формату заходу, але ми забезпечимо виконання всіх вимог МОЗ України до подібних активностей. На жаль, у зв’язку з цим, ми будемо змушені істотно скоротити кількість відвідувачів. Попри ситуацію, практична конференція «Контакт-центри: кращі практики | Sales & Service» знову спробує здивувати учасників цікавими активностями та якісним контентом.

Фотозвіт про конференцію для професіоналів у вересні 2020 року

Ми зацікавлені в якісному обміні практичним досвідом для ефективного розвитку ринку, але з максимальним рівнем безпеки для здоров’я учасників!


Оставьте комментарий

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


Актуальная
тематика

Подготовкой конференции ВАКЦ занимаются непосредственно представители отрасли контакт-центров, поэтому мероприятие затронет темы, наиболее актуальные для большинства контактных центров на сегодняшний день.

Практическая направленность

Все доклады конференции носят сугубо практический характер и основываются на реальном опыте работы контакт-центров ведущих отечественных компаний.



Взгляд с позиции бизнеса

В рамках конференции внимание аудитории будет смещено с операционной деятельности контакт-центра и сконцентрировано на его роли для бизнеса.




Авторитетные спикеры

Среди докладчиков собственники бизнеса, менеджеры высшего звена, эксперты, имеющие многолетний опыт построения и развития лучших контакт-центров Украины.




Обмен
опытом

В ходе конференции можно будет не только «вживую» пообщаться с коллегами, но и задать интересующие вопросы экспертам, и получить квалифицированные практические советы.




Система голосования

Мы собираем ведущих профессионалов в Украине, поэтому интерактивное голосование позволит получить уникальную аналитику и определить тенденции рынка.




Награда DzWINNER

Мастер-классы победителей профессионального конкурса — это возможность не только оценить уровень участников, но и получить полезные практические навыки.