До команди 4Service Group Сергій приєднався у 2009 році. До цього працював корпоративним тренером, а згодом – керівником центру навчання персоналу в одній з великих роздрібних мереж України – компанії MTI.
Сьогодні активно розвиває представництва компанії в Казахстані, Грузії, Азербайджані, Румунії, Болгарії. На позиції директора керує взаємодією 4Service Group з компаніями різних галузей, які здійснюють моніторинг процесу обслуговування клієнтів методом «Таємний Покупець» (Mystery Shopping), дослідження задоволеності лінійного персоналу, тестування знань персоналу, вимір задоволеності клієнтів, а також розробку і впровадження стандартів обслуговування. Сергій Пашковський також був ініціатором вимірювання індексу лояльності клієнтів сервісних компаній (NPS) і надання практичних рекомендацій щодо підвищення рівня лояльності клієнтів.
Аналіз ринку Sales&Service: погляд зсередини
Поглянути зсередини на останні зміни у сфері обслуговування клієнтів, отримати найактуальнішу інформацію та відповісти для себе на питання: «Що кажуть клієнти? Що думає бізнес? Що показують тенденції?»