fbpx

https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/03/crm-sales-service.svg
26 травня 2021 рокуКиїв
https://crm.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2019/08/pashkovsky-320x320.jpg
4Service Group

Сергей Пашковський

Сергій Пашковський – директор по Південній і Східній Європі, Центральній Азії холдингу 4Service Group, який почав свою історію 20 років тому в якості провайдера послуги Mystery Shopping, а сьогодні є глобальним дослідницьким холдингом, що працюють в 52 країнах світу, з новими можливостями в цілісному підході до аналізу і поліпшення всього клієнтського досвіду (Customer Experience).

До команди 4Service Group Сергій приєднався у 2009 році. До цього працював корпоративним тренером, а згодом  керівником центру навчання персоналу в одній з великих роздрібних мереж України  компанії MTI.

Сьогодні активно розвиває представництва компанії в Казахстані, Грузії, Азербайджані, Румунії, Болгарії. На позиції директора керує взаємодією 4Service Group з компаніями різних галузей, які здійснюють моніторинг процесу обслуговування клієнтів методом «Таємний Покупець» (Mystery Shopping), дослідження задоволеності лінійного персоналу, тестування знань персоналу, вимір задоволеності клієнтів, а також розробку і впровадження стандартів обслуговування. Сергій Пашковський також був ініціатором вимірювання індексу лояльності клієнтів сервісних компаній (NPS) і надання практичних рекомендацій щодо підвищення рівня лояльності клієнтів.


Досягнення:

  • На рахунку Сергія новий підхід в управлінні лояльністю клієнтів – NPS-менеджмент, в рамках якого він впровадив галузевий бенчмаркінг за якістю обслуговування, оптимізував методології маркетингових досліджень і технологію «Mystery Shopping».
  • Сергій Пашковський  автор численних програм лояльності та тренінгів по мотивації персоналу з метою формування їх сервісоорієнтованності.
  • На позиції директора реалізував комплексні проєкти з покращення клієнтського досвіду на всіх рівнях взаємодії в більш ніж 150 компаніях Південній та Східній Європі, Центральній Азії.

Тема:

Аналіз ринку Sales&Service: погляд зсередини


Тези доповіді:

  • Еволюція побудови сервісу: який клієнтський досвід найбільш популярний сьогодні?
  • Куди інвестувати бюджет у 2021-22 роках?
  • Контактний центр – як правильно комунікувати з клієнтами:
    – Вплив COVID на звички та поведінку споживачів
    – Ставлення українців до персональних пропозицій
    – Покупки онлайн: як роблять вибір покупці?
  • Популярність послуг контактних центрів

Виступ Сергія Пашковського дозволить:

Поглянути зсередини на останні зміни у сфері обслуговування клієнтів, отримати найактуальнішу інформацію та відповісти для себе на питання: «Що кажуть клієнти? Що думає бізнес? Що показують тенденції?»

Презентація в форматі PDF

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.